Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na zadanie nr 05/2013

2013-07-01 1214
Art. czytany: 3601 razy

Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową

GMINA BLIŻYN
26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
tel. (41) 25-41-104, 25-41-172, fax (41) 25-41-236
www.ugblizyn.bip.doc.pl


dotyczy:

przetargu nieograniczony na zadanie Nr 05/2013 – Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową.

I. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego dnia 28.06.2013 r., w Sekcji III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicz-nym, finansowym i technicznym, pkt. 3 Warunki udziału w postępowaniu (…) w zakresie osoby zdolne do wykonywania zamówienia określono wymagania doty-czące uprawnień osoby pełniącej funkcję kierownika budowy jako uprawnienia do kierowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zapis ten zmienia się na: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Warunki te zmienia się również w SIWZ pkt III.3.2. Po-zostałe warunki pozostają bez zmian. Zapisy te w ogłoszeniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. są prawidłowe i nie wymagają zmiany.

II. W ogłoszeniu o zamówieniu zmieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r., w Sekcji III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym, pkt. 4.2 dodaje się następujący zapis: „aktualne za-świadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera.

III. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. w Sekcji II.1.4 Przedmiot zamówienia, dodaje się następujący zapis: „Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektan-ta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościo-wych. Dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ jest dostępna w wer-sji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera.

IV. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r. w Sekcji III.1 Wadium, dodaje się następujący zapis: „Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. BS Suchedniów Oddział Bliżyn Nr 04 8520 0007 2001 0010 5688 0002 z dopiskiem: „wadium – Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie”. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Bliżynie – w oryginale, zaś kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu musi być wystawione na Zamawiającego i muszą w nim być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a Pzp tj., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy wykonawca: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji); termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; miejsce i termin zwrotu gwarancji. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium wniesione przez dowolnego Wykonawcę składającego ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą”. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz SIWZ zapis ten zawiera. W związku z tym nie wymaga wprowadzenia zmiany.

V. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w BZP Nr 127291 – 2013 z dnia 28.06.2013 r., w Sekcji I: Zamawiający, błędnie umieszczono zapis dotyczący dy-namicznego systemu zakupów. Zapis ten zostanie wykreślony, ponieważ Zamawiają-cy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Ogłoszenie o zamówieniu za-mieszczone na stronie internetowej Zamawiającego nie zawiera tych zapisów. W związku z tym nie wymaga wprowadzenia zmiany zmiany.
Ogłoszenie w sprawie zmiany ogłoszenia o zamówieniu zostało zamieszczone w Biu-letynie Zamówień Publicznych dnia 01.07.2013 r. Nr 252798 -2013.

Bliżyn, dnia 01.07.2013 r.