(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» Sesja LV Rady Gminy Bliżyn - 27 marca 2024 r.
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
ZARZĄDZENIE Nr 16/2011 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu dokumentacji niejawnej oznaczonej klauzulą „zastrzeżone” w Urzędzie Gminy w Bliżynie oraz dokonania czynności związanych z likwidacją Kancelarii Tajnej .

Z dnia: 23.03.2011 r.

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz na podstawie art.42 ust. 6 oraz art.181 ust.1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz.1228, postanawiam co następuje:


§1 1. Z uwagi na zmianę z dniem 1 stycznia 2011 r. przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych postanawiam dokonać likwidacji kancelarii tajnej w Urzędzie Gminy w Bliżynie.
2. Prowadzenie ewidencji materiałów niejawnych oraz wszelkich spraw związanych z rejestrowaniem, wydawaniem dokumentów niejawnych powierzam pracownikowi ds. prowadzenia kancelarii materiałów zastrzeżonych posiadającemu stosowne uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone”.

§2 Celem dokonania właściwego przeglądu dokumentacji niejawnej , powołuję komisję w składzie:
1. Barbara Stachera.- przewodniczący,
2. Marzena Jeżewska-Boczek- członek,
3. Marta Ziomek- członek.

§ 3 W związku z likwidacją kancelarii Tajnej :
1. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych i dokona sprawdzenia stanu ewidencyjnego i stanu faktycznego , w tym pieczęci i stempli,
2. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych zgromadzonych w Kancelarii.
a. Dokumenty posiadające wartość archiwalną dla których minął ustawowy okres ochrony , zakwalifikuje do przekazania do archiwum zakładowego po uprzednim przedłożeniu Wójtowi Gminy do zatwierdzenia.
b. Dokumenty nie posiadające wartości archiwalnej , dla których minął ustawowy okres ochrony, zakwalifikuje do zniszczenia z uwzględnieniem obowiązujących
przepisów ustawy z dnia 14 stycznia 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97,poz.673,z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

§ 4 Komisja przeprowadzi czynności w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.12.2011 r.

§ 5 Dokumenty zakwalifikowane przez Komisję do przekazania do archiwum zakładowego po naniesieniu odpowiednich zmian i adnotacji na dokumentach oraz dziennikach ewidencyjnych , pracownik wymieniony w §1 ust.2 skompletuje w teczkach tematycznych i po ich opisaniu przekaże za pokwitowaniem do archiwum zakładowego jako sprawy jawne.

§ 6 1.Sprawozdanie z dokonanych czynności Przewodniczący komisji przedłoży Wójtowi Gminy w terminie 14 dni od daty zakończenia pracy komisji , nie później jednak niż do dnia 14.01.2012 r.
2.W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości Komisja określi termin ich usunięcia.

§ 7 Nadzór nad skuteczną realizacją niniejszego zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

§ 8 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

wójt Gminy Bliżyn
(-) Mariusz Waalchnia


Data wprowadzenia: 2011-04-01 1032
Data upublicznienia: 2011-04-01
Art. czytany: 1663 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Bliżynie

czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności

godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400

Kasa godziny otwarcia:

Poniedziałek830-1430
Wtorek800-1200
Środa800-1400
Czwartek800-1200
Piątek800-1200


adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka

Dziennik Ustaw
Monitor Polski

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn