(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
» Skład Rady - kadencja 2024 - 2029:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXII/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 28 kwietnia 2005 r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXII/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 28 kwietnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób. Z przyczyn usprawiedliwionych w obradach sesji od punktu 1 - 9 nie uczestniczył radny Piotr Zbroja.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1/ Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    2/ Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    3/ Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4/ Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    5/ Pan Michał Domaradzki – Powiatowy Komendant Policji w Skarżysku-Kam.
    6/ Pan Sławomir Buczek – Posterunek Policji w Bliżynie
    7/ Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    8/ Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    9/ Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    10/ Pan Jan Pepaś – Przewodniczący RG SLD w Blizynie
    11/ Pan Piotr Zalega – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    12/ Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13/ Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    14/ Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    15/ Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    16/ Pan Michał Szuster i Pani Beata Grzybowska – przedstawiciele Związku Międzygminnego „Utylizator” w Skarżysku-Kam.
    17/ Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    18/ Mieszkańcy gminy zgodnie z załączona listą obecności.

    Zatwierdzony porządek posiedzenia sesji:

    1.Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2.Przyjęcie protokołów z obrad XX i XXI sesji Rady.

    3.Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.

    4.Wystąpienia zaproszonych gości.

    5.Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6.Informacja o stanie bezpieczeństwa, przestępczości, ładu i porządku publicznego na terenie gminy za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Powiatowego Komendanta Policji w Skarżysku-Kam. oraz Kierownika Posterunku Policji w Bliżynie,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7.Ocena działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie za 2004 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8.Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu za 2004 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2004 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    9.Przedstawienie raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn za 2004 rok.

    10.Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla związku międzygminnego „UTYLIZATOR”,
    b/ uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bliżyn,
    c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005,
    d/ zmieniająca uchwałę Nr XX/182/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 17 lutego 2005r. w sprawie utworzenia wydzielonego rachunku dochodów własnych jednostek organizacyjnych oświaty,
    e/ zmiany uchwały Nr II/21/2002 z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta,
    f/ ustalenia najniższego wynagrodzenia oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn,
    g/ nabycia na rzecz Gminy konstrukcji mostu kolejowego na rzece Kamiennej w Bliżynie,
    h/ zmian w statucie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie,
    i/ określania ogólnych zasad realizacji budowy wodociągu na terenie gminy Bliżyn.

    11.Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie przeprowadzonych przetargów w 2004 roku pod kątem przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych.

    12.Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    13.Zamknięcie obrad sesji.


    Data wprowadzenia: 2005-05-31 0949
    Data upublicznienia: 2005-05-31
    Art. czytany: 3558 razy

    » Pełna treść Protokołu z Sesji - rozmiar: 172032 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn