(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2024 roku
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Rocha w Mroczkowie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXVIII/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 14 grudnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XXVIII/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 14 grudnia 2005r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji byli obecni wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Jerzy Żmijewski – Członek Zarządu Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Tomasz Kieres – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
    3. Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    4. Pani Anna Osóbka – Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej w Bliżynie
    5. Pan Jerzy Rams – Zastępca Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Bliżynie
    6. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy Bliżyn
    7. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    8. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    9. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    10. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    11. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    12. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    13. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    14. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    15. Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    16. Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie i Przewodnicząca GKRPA w Bliżynie
    17. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    18. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    19. Pani Iwona Mazurek – Nowy Tygodnik
    20. Sołtysi Gminy Bliżyn zgodnie z załączoną listą obecności
    21. Mieszkańcy Gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Ślubowanie radnego.
    3. Przyjęcie protokołu z obrad XXVI i XXVII sesji Rady.
    4. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.
    5. Wystąpienia zaproszonych gości.
    6. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    7. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2006 rok,
    b/ Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn,
    c/ wprowadzenia opłaty administracyjnej, określenia jej wysokości i poboru,
    d/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    e/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    f/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    g/ zwolnień w podatku od nieruchomości,
    h/ zmieniająca uchwałę Nr II/8/02 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie określenia wzorów informacji i deklaracji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości,
    i/ ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których nie zrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005,
    j/ oddania nieruchomości w trwały zarząd,
    k/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy,
    l/ uchylenia uchwały Nr XXVI/215/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w banku krajowym,
    ł/ uchylenia uchwały Nr XXVI/217/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 26 października 2005r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki na prefinansowanie programów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych,
    m/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005,
    n/ wprowadzenia Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzeń za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach i placówkach prowadzonych przez gminę Bliżyn w roku 2006,
    o/ intencyjna w sprawie rozpoczęcia przygotowania i nadania nazw ulicom we wsi Brzeście,
    p/ przyjęcia planów pracy Rady Gminy w Bliżynie oraz Komisji do końca kadencji 2006r.,
    r/ odwołania radnego Piotra Zbroi z funkcji Przewodniczącego Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy Rady Gminy w Bliżynie,
    s/ wyboru radnej Elżbiety Karpińskiej na Przewodniczącą Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy Rady Gminy w Bliżynie,
    t/ zmian w składach osobowych Komisji stałych Rady.

    8. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    9. Zamknięcie obrad sesji.

    Całość protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2006-01-06 0755
    Data upublicznienia: 2006-01-06
    Art. czytany: 4994 razy

    » protokół z sesji z dnia 14 grudnia 2005 roku - rozmiar: 264192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn