(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
» Skład Rady - kadencja 2024 - 2029:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr III/2006 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 grudnia 2006 roku w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Ireneusz Syryjczyk – Przewodniczący Rady Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Cezary Ciosk – Członek Zarządu Rady Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    4. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    5. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    6. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    7. Pani Katarzyna Cichocka – prac. UG ds. planowania przestrzennego
    8. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny Urzędu Gminy
    9. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    10. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    11. Pan Tomasz Durlik – Wicedyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    12. Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    13. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    14. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    15. Pani Anna Ciesielska – Moja Gazeta
    16. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    17. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    18. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołów z obrad I i II sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Podjęcie uchwał w sprawach:
    a/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006,
    b/ ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których nie zrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2006,
    c/ rozpatrzenia protestu Państwa Ewy Szymańskiej-Dybich i Krzysztofa Dybicha, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    d/ rozpatrzenia protestu Pana Stefana Koryckiego, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    e/ rozpatrzenia protestu Pani Leokadii Supernak, złożonego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Wojtyniów 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    f/ przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2007 rok i Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Gminie Bliżyn,
    g/ upoważnienia Radnego Mieczysława Bąka do redagowania treści „Samorządowego Informatora Rady Gminy Bliżyn”.

    7. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    8. Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2007-02-19 0936
    Data upublicznienia: 2007-02-19
    Art. czytany: 4628 razy

    » Protokół - rozmiar: 103832 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn