(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
» Skład Rady - kadencja 2024 - 2029:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr X/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 października 2007 roku

    P r o t o k ó ł Nr X/2007
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 25 października 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny Ryszard Olejarz/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Anna Chrzanowska – Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Skarżysku-Kam.
    2. Pani Marzena Okła-Drewnowicz – Posłanka na Sejm RP
    3. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    4. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    5. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    6. Pani Anna Fonfara – radca prawny Urzędu Gminy
    7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    8. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    9. Pan Adam Młodawski – były Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pani Zofia Nowak – Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bliżynie
    12. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    13. Pani Jolanta Sochacka – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    14. Pani Jolanta Dzierzęcka-Żak – Prezes Zarządu Gminnego ZNP w Bliżynie
    15. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    16. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołów z obrad VIII i IX sesji.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie sanitarno-epidemiologicznym gminy Bliżyn:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy i zaproszonych gości,
    b/ stanowisko Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za miniony okres 2007 roku:
    a/ wystąpienie Przewodniczącej Komisji,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych.

    9. Wybór ławników do Sądu rejonowego w Skarżysku-Kam.:
    a/ wystąpienie Przewodniczącej Zespołu do spraw wyboru ławników:
    - przedstawienie kandydatów na ławników,
    - przedstawienie opinii Zespołu o kandydatach,
    b/ przyjęcie regulaminu głosowania,
    c/ wybór Komisji Skrutacyjnej,
    d/ głosowanie,
    e/ ogłoszenie wyników wyborów,
    f/ podjęcie uchwały.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
    b/ określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych,
    c/ inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
    d/ określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
    e/ ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    f/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007,
    g/ określenia rodzajów świadczeń przyznawanych nauczycielom w ramach pomocy zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania,
    h/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bugaj, na obszarze gminy Bliżyn,
    i/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Płaczków – „Płaczków 1” na obszarze gminy Bliżyn,
    j/ nieodpłatnego przekazania w formie darowizny na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Kielcach chodnika w ciągu drogi krajowej nr 42 w miejscowości Bliżyn,
    k/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne,
    l/ zmiany uchwały Nr II/13/02 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie powołania przedstawicieli gminy do Zgromadzenia Związku Międzygminnego „Utylizator”.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Treść protokołu w załączniku


    Data wprowadzenia: 2007-12-17 0954
    Data upublicznienia: 2007-12-17
    Art. czytany: 3551 razy

    » Protokół z sesji - rozmiar: 119778 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn