A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w obrębie ewidencyjnym Ubyszów
» P r o t o k ó ł Nr VI/2019 z sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 17 maja 2019r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy Bliżyn za 2018 rok.
» Projekt uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Bliżyn wotum zaufania
» Projekt uchwały w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XVIII/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 sierpnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XVIII/2008
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 sierpnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 13 radnych /nieobecni radni: Jarosław Bednarz i Jerzy Rams/.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Mariusz Walachnia – Wójt Gminy Bliżyn
    2. Pani Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    3. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    4. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    5. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    6. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    7. Pan Michał Jędrys – Radny Powiatu Skarżyskiego
    8. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    9. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    12. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    13. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołów z obrad XVI i XVII sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie bezrobocia na terenie gminy Bliżyn:
    a/ wystąpienie Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kam.,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7. Informacja o realizacji podatków i opłat za I półrocze 2008r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego Gospodarki Gminy
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Ocena realizacji budżetu gminy za I półrocze 2008r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ wprowadzenia zmian do uchwały Nr V/34/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 25 kwietnia 2003 roku w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej pn. Zespół Szkół w Bliżynie,
    b/ zmiany w składzie osobowym Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    c/ nawiązania współpracy między Gminą Bliżyn a społecznościami lokalnymi innych państw,
    d/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    e/ uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bliżyn,
    f/ zaciągnięcia kredytu.

    10.Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    11. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokólant
    Anna Kowalik


    Data wprowadzenia: 2008-10-15 0920
    Data upublicznienia: 2008-10-15
    Art. czytany: 1572 razy

    » Protokół z sesji z 29 sierpnia 2008 r. - rozmiar: 129338 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: adamgrzegorz@interia.pl
    Rejestr zmian:
    2008-10-15
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Dowody osobiste

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1700
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Urząd Stanu Cywilnego,
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1515
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego: 31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn