(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY BLIŻYN
» Uchwała nr 24/2024 VIII Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 9 kwietnia 2024 roku
» OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH I z dnia 10 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa świętokrzyskiego
» OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH I z dnia 10 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów do rad na obszarze województwa świętokrzyskiego
» Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego 'Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży...'
  • Nabór na wolne stanowiska
  • Nabór na stanowisko Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

    Wójt Gminy Bliżyn
    ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy:
    Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego


    I. Wymagania niezbędne od kandydatów:

    1)ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne,

    2)co najmniej łączny pięcioletni staż pracy:
    a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
    b)w służbie cywilnej lub
    c)w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,

    3)obywatelstwo polskie,

    4)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    5)niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

    7)nieposzlakowana opinia,

    8)znajomość przepisów prawa z zakresu niżej wymienionych ustaw:
    a)o samorządzie gminnym,
    b)Prawo o aktach stanu cywilnego,
    c)kodeks rodzinny i opiekuńczy,
    d)o zmianie imion i nazwisk,
    e)kodeks postępowania administracyjnego,
    f)o opłacie skarbowej,
    g)kodeks cywilny,
    h)o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
    i)o ochronie informacji niejawnych,
    j)o ochronie danych osobowych,
    k)dostępie do informacji publicznych,

    9)znajomość języka rosyjskiego.

    II. Wymagania dodatkowe:

    1)biegła umiejętność obsługi komputera,

    2)samodzielność w podejmowaniu decyzji,

    3)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,

    4)znajomość języka angielskiego,

    5)wysoka kultura osobista

    III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1) sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa i akty zgonu),

    2) prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,

    3)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,

    4)udzielanie ślubów,

    5)wydawanie decyzji w sprawie transkrypcji akt stanu cywilnego, odtwarzanie treści akt, sprostowania błędów,

    6)przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,

    7)inne zadania wynikające z prawa aktów stanu cywilnego,

    8)przygotowanie całości dokumentacji związanej z wydawaniem dowodów osobistych oraz ich wydawanie,

    9)przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalanie brzmienia pisowni,

    10)zastępstwo pracownika wykonującego zadania z zakresu ewidencji ludności w razie urlopu lub innej nieobecności,

    11)wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta Gminy.

    IV. Wymagane dokumenty:

    1)życiorys (CV),

    2)list motywacyjny,

    3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),

    4)kserokopia dokumentu potwierdzającego staż pracy,

    5)kwestionariusz osobowy,

    6)kserokopia innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji,

    7)aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia zezwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

    8)zaświadczenie dotyczące niekaralności.

    9)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub wysłać pocztą w teczce lub w kopercie z dopiskiem:
    Nabór na stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2009 roku – do godz. 1600
    ( decyduje data wpływu do urzędu )

    Informacje dla kandydatów:
    *Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    *Etapy naboru:
    -ogłoszenie o naborze
    -składanie dokumentów aplikacyjnych,
    -wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym,
    -ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne,
    -końcowa selekcja kandydatów–indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję,
    -sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru,
    -podjecie decyzji o zatrudnieniu,
    -ogłoszenie wyników naboru.
    *Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl)

    Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą – Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458).

    Wójt Gminy Bliżyn
    Mariusz Walachnia

    Bliżyn dnia 5.03.2009r.


    Data wprowadzenia: 2009-03-06 1523
    Data upublicznienia: 2009-03-06
    Art. czytany: 4051 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn