A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
Oświadczenia majątkowe
Informator Samorządowy
WYBORY
Informacje statystyczne
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie nr 647432-N-2018 z dnia 2018-11-13 r. Gmina Bliżyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
» Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zadanie nr 2/2018
» P r o t o k ó ł Nr XXXV/2018 z sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 26 października 2018r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Bliżynie
» Informacja o złożonych ofertach w przetargu pn: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020”
» Informacja o złożonych ofertach na zadanie pn.: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bliżyn oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro - obsługa prawna

    Bliżyn 20.12.2010r.

    Zn: OR 1162/6/10


    Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro



    Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej Gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

    1.Termin realizacji zamówienia: 05.01- 31.12. 2011r.

    2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn w terminie do dnia 4 stycznia 2011r. Do godz. 1300.

    3.Otwarcie ofert nastąpi 4 stycznia 2011r. Godz. 1315.

    4.Forma świadczenia usługi – umowa zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną.

    5.Wymagania niezbędne:
    - udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
    - udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego

    6. Zakres zlecenia:
    1) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów ustaw rady gminy i zarządzeń wójta,
    2) opiniowanie zawieranych umów i porozumień,
    3) opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód,
    4) sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy,
    5) udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa
    6) informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy,
    7) informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
    8) opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych ,
    9) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy,
    10) udział w sesjach rady gminy,
    11) reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi.

    7. Warunki zlecenia:
    1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. 900-1530,
    2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy
    3) udział w sesji lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa o którym mowa w pkt. 1
    4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej,
    5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca,
    6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniobiorcy, kwota zostanie wypłacona zleceniodawcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika.

    8. Treść oferty:
    1) nazwa i adres zleceniodawcy,
    2) NIP,
    3) REGON,
    4) nr rachunku bankowego,
    5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia,
    6) dokumenty potwierdzające wymaganie niezbędne,
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. 2 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
    8) cena usługi: cena netto + obowiązujący podatek VAT.

    9. Osoba uprawniona do kontaktu:
    Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    tel. 41 25-41-800 w godz. 900-1400.


    Data wprowadzenia: 2010-12-21 1235
    Data upublicznienia: 2010-12-21
    Art. czytany: 2900 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: adamgrzegorz@interia.pl
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Dowody osobiste

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1700
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Urząd Stanu Cywilnego,
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1515
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego: 31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn