(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2011
  • Wyjaśnienia do SIWZ do przetargu Nr 6/2011

    GMINA BLIŻYN
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-04, 254-11-72, fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl


    dotyczy:

    przetargu nieograniczony na zadanie 06/2011 – Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie.

    W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zadania Nr 06/2011 – Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012, przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie, udzielam następujących wyjaśnień.
    Wpłynęły następujące zapytania:
    1) Zamawiający w SIWZ podaje jako nawierzchnię poliuretanową wykonaną w technologii EPDM, tj. dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. W adaptacji do projektu wskazuje się natomiast nawierzchnię poliuretanową natryskową, przepuszczalną o grubości ok. 13 mm tj. warstwa pośrednia elastyczna, grubość ok. 11 mm, warstwa zewnętrzna użytkowa grubość ok. 2 mm wskazując konkretne parametry żądanej nawierzchni. Z uwagi na wskazane rozbieżności w zakresie nawierzchni poliuretanowych uprzejmie prosimy o określenie w jakiej technologii należy wykonać nawierzchnię poliuretanową oraz jednocześnie podać kolorystykę wskazanej nawierzchni poliuretanowej.
    2) Zamawiający w dokumentacji projektowej podaje jako przykładową kolorystykę boiska wielofunkcyjnego 2 odcienie niebieskiego. Z uwagi na znacznie wyższe koszty wykonania żądanej kolorystyki, zadajemy pytanie czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę koloru na bardziej standardowy tj. czerwony lub zielony?
    3) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki trawy o wymiarach 50 cm x 50 cm. W związku z tym, że jest to bardzo duża ilość, proszę o zmianę SIWZ, polegającą na wymogu dostarczenia próbki trawy przez oferenta wybranego do realizacji zamówienia
    Wyjaśnienie Zamawiającego
    Ad 1 i 2) W SIWZ w Rozdz. 2 Opis przedmiotu zamówienia pkt 2.2. technologia układania nawierzchni, wskazano I sposób dla podbudowy przepuszczalnej, natomiast technologia układania nawierzchni podana jest w projekcie budowlanym oraz w SST typu natrysk. Tak więc boisko będzie wykonane technologią typu natrysk. Technologia typu EPDM (I sposób) dotyczy podbudowy przepuszczalnej.
    Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę kolorystyki boiska wielofunkcyjnego na bardziej standardowy kolor czyli zielony bądź czerwony.
    Ad. 3) Zgodnie z zapisem projektu umowy § 4 ust. 1 pkt 5 wymóg dostarczenia wycinka trawy dotyczy Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa.


    Data wprowadzenia: 2011-06-27 1342
    Data upublicznienia: 2011-06-27
    Art. czytany: 3742 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn