(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» Sesja LV Rady Gminy Bliżyn - 27 marca 2024 r.
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
  • Rada Gminy
  • Ogłoszenie o sesji w dniu 26 czerwca 2013 r.

    Przewodniczący Rady Gminy Bliżyn informuje, że w dniu 26 czerwca 2013r. o godz.900 w świetlicy OSP w Bliżynie odbędzie się sesja Rady.


    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXIX sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał
    podjętych na ostatniej sesji.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja na temat działalności i gospodarki finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie w roku 2012:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2012 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.
    7. Informacja na temat działalności i gospodarki finansowej Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie w roku 2012:
    a/ wystąpienie Dyrektora GOK w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2012 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie.
    8. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2012 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    9. Absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn za 2012 rok:
    a/ sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2012 rok,
    b/ sprawozdanie finansowe,
    c/ informacja o stanie mienia komunalnego,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Bliżyn za 2012 rok,
    e/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    f/ opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2012 rok,
    g/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bliżyn,
    h/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o wniosku Komisji Rewizyjnej,
    i/ dyskusja,
    j/ podjęcie uchwał:
    - w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012 rok,
    - w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn z wykonania budżetu za 2012 rok.
    10. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ uchwalenia zmiany nr 2 części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście, na obszarze gminy Bliżyn,
    b/ przyjęcia raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Bliżyn za lata 2009-2012,
    c/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne,
    d/ wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości,
    e/ wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.


    Data wprowadzenia: 2013-06-11 1447
    Data upublicznienia: 2013-06-11
    Art. czytany: 2879 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn