(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2014
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 4/2014

    Budowa drogi gminnej Zagórze I, w km 0+000 do 0+725, dł 725 mb w miejscowości Zagórze

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 4/2014


    Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego


    SEKCJA I.: Zamawiający

    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-172 fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl



    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Nazwa zamówienia: Budowa drogi gminnej Zagórze I, w km 0+000 do 0+725, dł 725 mb w miejscowości Zagórze

    2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    Budowa drogi gminnej Zagórze I w miejscowości Zagórze, w km 0+000,00 do 0+725,00 w granicach istniejącego pasa drogowego. Budowa drogi polegać będzie na wykonaniu jezdni o szerokości nawierzchni 5,00 m oraz wykonaniu obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m. Budowa obejmuje: częściową rozbiórkę nawierzchni oraz przepustów na wjazdach do posesji, wykonaniu robót ziemnych, wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy drogi, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej, wykonanie wjazdów na posesje, wykonanie w km 0+002 do 0+220 umocnienia rowu przydrożnego korytami krakowskimi, utwardzenie poboczy drogi materiałem kamiennym.
    Roboty budowlane winny być wykonane na podstawie projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę: Starosty Skarżyskiego Nr 315/2008 z dnia 21.10.2008r.
    Szczegółowy zakres robót związanych z przedmiotem zamówienia zawierają dołączone do SIWZ dokumentacje budowlane, specyfikacje techniczne, przedmiary robót.
    Uwaga: Jeśli w dokumentacjach projektowych zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych.
    Dokumentacje projektowe będące załącznikami do SIWZ są dostępne w wersji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego.
    Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska.
    4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
    45.00.00.00-7 Roboty budowlane;
    45.23.31.41-9 Roboty drogowe;
    45.10.00.00-8 Roboty przygotowawcze;
    45.11.00.00-1 Roboty ziemne;
    45.22.33.00-2 Podbudowy;
    45.23.32.20-7 Nawierzchnie;
    45.23.60.00-0 Roboty wykończeniowe;
    45.23.32.22-1 Elementy ulic
    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31.10.2014.

    III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
    1. Informacja na temat wadium:
    1.1. Zamawiający nie będzie pobierał wadium

    2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

    3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:
     Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.:
    Wykonawca winien wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o długości nie mniejszej niż 500 m. o wartości nie mniejszej niż 500 tysięcy zł., Spełnienie warunku dotyczącego budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi może być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tysięcy zł. Za zamówienie wykonane z należytą starannością rozumie się takie zamówienie, w którym przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
    Ocena spełnienia warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
     Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
    1) Kierownikiem budowy – posiadającym wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia. Osoba ta winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
    Ocena spełnienia warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
    4.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
     wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
     Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie:
    Wykonawca winien wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o długości nie mniejszej niż 500 m. o wartości nie mniejszej niż 500 tysięcy zł., Spełnienie warunku dotyczącego budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi może być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tysięcy zł. Za zamówienie wykonane z należytą starannością rozumie się takie zamówienie, w którym przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunki te może spełnić dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące wykonania w sposób należyty najważniejszych robót a w szczególności dotyczące w/w robót budowlanych. Z dokumentów dołączonych do wykazu winno wynikać, że roboty wykazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

     Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.


    4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy, należy przedłożyć:
     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
     aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
     aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
     Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w dziale III ust. 4 pkt. 4.2.

    4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    4.3.1 dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
     nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,


    4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

     lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    5. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego:

    5.1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na druku kosztorysu ofertowego załączonego do SIWZ – oryginały.
    5.2. Oświadczenie z art. 36b ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ – oryginał.
    5.3. Pełnomocnictwo – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy – nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie.
    5.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. III ust. 4. SIWZ. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie.
    5.5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) w celu ustalenia uwarunkowań do składania oświadczeń woli w imieniu spółki, należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez umocowanego wspólnika lub inny dokument z którego jednoznacznie będzie wynikać sposób reprezentowania spółki. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru – Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).
    5.6. Wykonawca, stosownie do zapisów rozdz. II ust. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do kosztorysu ofertowego załącza opisy urządzeń technicznych i wyrobów równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających, co najmniej wymaganiom techniczno – jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał.
    5.7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa oddzielnie każdy Wykonawca występujący wspólnie.

    5.8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami winien gwarantować rzeczywisty dostęp do ich zasobów). Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że dany podmiot będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia.
    5.9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    5.10. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, Wykonawcy ci mają obowiązek przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
    6. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

    SEKCJA IV: PROCEDURTA

    1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100%
    3. Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
    4. Zmiana umowy
    Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmiany:
    1. Zmiana danych stron umowy, w tym: firmy, osób wchodzących w skład organu, siedziby. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie aktualnych wpisów do właściwego rejestru, zaświadczeń itp.
    2. Zmiany numerów kont stron umowy. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie pisemnego wniosku strony umowy.
    3. Zmiana personelu Wykonawcy w szczególności kierownika budowy oraz osób posiadających wymagane uprawnienia w specjalnościach: sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia, elektrycznych w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowych w przypadku śmierci, choroby lub długotrwałej niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę/zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasadnionych przypadkach.
    4. Zmiana terminów oraz zmiana zakresu rzeczowego i finansowego w przypadku:
    a) wystąpienia klęski żywiołowej,
    b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń oraz dokonywania odbiorów,
    c) wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych, w szczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
    d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz,
    e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji,
    f) konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości niektórych robót objętych przedmiarem, pominięcia niektórych robót, wykonania dodatkowej pracy niezbędnej do zakończenia robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót (zmian, w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu),
    g) konieczności zmian zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.
    5. Ponadto umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku:
    a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
    b) gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.
    Wartość robót odpowiadających opisowi w kosztorysie ofertowym określana będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym. Jeżeli rodzaj robót po zmianie nie odpowiada pozycjom w kosztorysie ofertowym to będą one rozliczane na bazie wskaźników ofertowych oraz cen materiałów i sprzętu zgodnie z kosztorysem ofertowym, a w przypadku ich braku średnich cen rynkowych. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą obowiązujące katalogi nakładów będące podstawą do sporządzania kalkulacji, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.
    W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nie objętych ofertą oraz specyfikacją techniczną Wykonawcy nie wolno ich realizować bez zmiany umowy lub uzyskania dodatkowego zamówienia na podstawie odrębnej umowy.
    W przypadku wystąpienia w/w przyczyn terminy mogą ulec zmianie w sposób umożliwiający należyte zakończenie wykonania inwestycji. Termin będzie mógł zostać wydłużony o taki okres, o jaki roboty z powodu w/w przyczyn zostaną przerwane.
    6. Pozostałe okoliczności dokonania zmian w umowie:
    a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ,
    b) zmiana obowiązującej stawki VAT,
    c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (inwestycji),
    Zmiany mogą być dokonywane na pisemny wniosek stron umowy wraz z uzasadnieniem, w formie sporządzonego na piśmie aneksu.
    Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
    5. Informacje administracyjne
     adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
     Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn.

    6. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
     Ofertę należy złożyć do dnia 25.06.2014r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A, sekretariat – pokój nr 21 (piętro).

    7. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

    8. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej:
     Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej,
     Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,
     Zamawiający nie będzie zwracał wykonawcom kosztów poniesionych za udział w postępowaniu,
     Projekt pn. „Budowa drogi gminnej Zagórze I, w km 0+000 do 0+725, dł 725 mb w miejscowości Zagórze, w granicach istniejącego pasa drogowego” aplikuje o dofinansowanie ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
    9. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2014 r. pod nr 125281-2014.
    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2014-06-10 1440
    Data upublicznienia: 2014-06-10
    Art. czytany: 3462 razy

    » dokumentacja projektowa - rozmiar: 6832813 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » kosztorys ofertowy - rozmiar: 73728 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ogłoszenie - rozmiar: 96256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » przedmiar robót - rozmiar: 48024 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 290304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SST drogi - rozmiar: 1064355 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zamówienie Nr 04/2014 - zniana treści specyfikacji - rozmiar: 15210 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn