(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2015
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2015

    Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Od-rowążku

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2015


    Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego


    SEKCJA I.: Zamawiający

    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-172 fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl



    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Nazwa zamówienia: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Odrowążku.

    2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej nieprzepuszczalnej, w skład którego wchodzą:
    1) Boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o wym. 22,0 x 44,0 m,
    2) Boisko do piłki siatkowej o wym. 18,0 x 9,0 m,
    3) Dwa boiska do piłki koszykowej o wym. 15,0 x 20,0 m,
    4) Boisko do tenisa o wym. 10,97 x 23,78 m.
    Wyposażenie boisk w sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową. Kolorystyka boiska (czerwony i zielony) oraz linii (biały, niebieski i żółty) zgodnie z dokumentacją projektową.
    Ogrodzenie boiska 140,0 mb i wysokości 4,0 m i 6,0 m z siatki stalowej, zabezpieczonej antykorozyjnie – ocynkowanej i powlekanej PCV w kolorze zielonym (oczko 45x45 mm). Druty naciągowe ocynkowane w otulinie 3,6 mm.
    Dojazd do boiska o powierzchni ok. 93,0 m2 z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6,0 cm (kolor czerwony).
    Opaska wokół boiska o szer. 84, cm z kostki wibroprasowanej gr. 6,0 cm (kolor czerwo-ny).
    Odwodnienie terenu boiska z osadnikiem zawiesin o poj. 2,0 m3 oraz zbiornikiem retencyjnym o poj. 27,46 m3 należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
    Trawniki z darni oraz siewu zgodnie z dokumentacją projektową.
    Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektu budowlanego odwodnienia boiska wielofunkcyjnego ze zbiornikiem retencyjnym oraz dojazdu do boiska zatwierdzone-go decyzją o pozwoleniu na budowę oraz projektu budowlanego boiska wielofunkcyjnego zgodnie ze zgłoszeniem budowy na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo budowlane.
    Szczegółowy zakres robót związanych z przedmiotem zamówienia zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana (projekt budowlany), specyfikacje techniczne i przedmiary robót.

    Uwaga 1 Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem po-siadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne ujęte w dokumentacji projektowej. W takie sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne i jakościowe niż podane w dokumentacji projektowej. Winien również dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki - nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie wraz z charaktery-stykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnych z dokumentacją techniczną.
    Dokumentacja projektowa jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji i jest dostępna w wersji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada dostępu do Inter-netu, dokumentacja projektowa będzie udostępniona Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym. Zamawiający nie posiada możliwości technicznych do przygotowania dokumentacji w wersji papierowej i przekazania jej Wykonawcy.
    Przed przygotowaniem oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w tere-nie.

    Uwaga 2 Zamawiający żąda ponadto, złożenia przed podpisaniem umowy dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Dokumenty które należy załączyć to: - - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzają-ce parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.
    - Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
    - Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
    -Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
    Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
    4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

    5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
    45.21.22.20-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowy-mi;
    45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych;
    45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
    45.23.24.10-9 Przyłącze kanalizacji deszczowej;
    45.11.27.10-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
    45.11.12.00-0 Roboty ziemne;
    45.23.31.40-2 Roboty drogowe.

    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
    7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 12.06.2015 r.


    Data wprowadzenia: 2015-02-20 1408
    Data upublicznienia: 2015-02-20
    Art. czytany: 3579 razy

    » dokumentacja projektowa - boisko Odrowążek - archiwum typu zip - rozmiar: 11491027 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Ogłoszenie o zamówieniu - boisko Odrowążek - rozmiar: 333570 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - archiwum typu zip - rozmiar: 99693 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » SIWZ - boisko Odrowążek - rozmiar: 558697 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacje techniczne - archiwum typu zip - rozmiar: 2473546 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn