Deklaracja dostępności

2020-09-22 1155
Art. czytany: 3359 razy

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bliżyn


Urząd Gminy Bliżyn zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bliżyn.



       
  • Data publikacji strony internetowej:

  •    
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:


Status pod względem zgodności z ustawą


   

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.


 

Treści niedostępne


   

               

  •             dane umieszczone przed dniem 23 września 2020 r. nie podlegają usatwie - wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2
           

  •        

 
 
   

Wyłączenia


       

                       

  •                 dane umieszczone przed dniem 23 września 2020 r. nie podlegają usatwie - wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2
               

  •            

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności



  • Deklarację sporządzono dnia: 

  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 


 
   

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.


 
 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe



  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:  Michał Jędrys.

  • E-mail: [email protected]

  • Telefon: 412541800


 

Każdy ma prawo:



       
  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

  •    
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

  •    
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.


Żądanie musi zawierać:



       
  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

  •    
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

  •    
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.


Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.


 

Skargi i odwołania


Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:



  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Bliżyn

  • Adres: Wójt Gminy Bliżyn

    ul. Kościuszki 79A

    26-120 Bliżyn

  • E-mail: [email protected]

  • Telefon: 412541168


Skargę można złożyć również do  Rzecznika Praw Obywatelskich.


 

Dostępność architektoniczna


1. Wejście do budynku dostępne bezpośrednio z chodnika położonego przy ulicy, wejście nie jest niczym ograniczone, szerokie drzwi, z przedsionkiem, nie ma ograniczeń ani stref kontrolnych, nie ma barier architektonicznych przy wejściu do budynku.


2. Parter oraz piętro bez pośrednich schodków i progów, nie ma progów w drzwiach, wszystkie drzwi mają minimalną szerokość 90 cm, na piętro prowadzą szerokie schody.


3. Wszystkie pokoje mają widoczne numery, widoczna tablica informacyjna - duży kontrast liter.


4. Miejsca parkingowe ogólnodostępne, nie ma ogarniczeń w korzystaniu z miejsc parkingowych, łatwe dojście do budynku.


5. Nie ma ograniczeń w poruszaniu się po budynku z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.


6. W przypadku konieczności skorzystania z tłumacza języka migowego - prośba o kontakt i uzgodnienie wizyty z tłumaczem.