Zarządzenie Nr 37/09 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie legitymacji służbowej dla pracowników Urzędu Gminy Bliżyn przeprowadzających kontrolę.

2014-09-22 0929
Art. czytany: 2495 razy

Z dnia: 29 lipca 2009 roku

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 183 § 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60
z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.1.Wprowadza się dla pracowników Urzędu Gminy Bliżyn dokonujących czynności kontrolne legitymację służbową.
2.Wzór legitymacji służbowej określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.Wydawanie legitymacji służbowych należy do zadań Referatu Organizacyjno-Społecznego.
§ 3.W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty legitymacji służbowej pracownik obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Wójta Gminy Bliżyn.
§ 4.Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku:
1) zmiany nazwiska,
2) uszkodzenia lub zniszczenia,
3) zmiany stanowiska pracy.
§ 5.Legitymacja służbowa może być wykorzystywana wraz z pisemnym upoważnieniem do przeprowadzenia kontroli.
§ 6.Pracownik obowiązany jest przekazać Wójtowi Gminy Bliżyn legitymację służbową do depozytu albo dokonać jej zwrotu w przypadku:
1) zawieszenia w czynnościach służbowych,
2) ustania stosunku pracy.
§ 7.1.Pracownicy obowiązani są dbać o należyty stan legitymacji służbowych, chronić je przed utratą lub zniszczeniem.
2.Pracownicy nie mogą odstępować legitymacji służbowych innym osobom oraz przesyłać ich pocztą.
§ 8.Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 9.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.