Zarządzenie Nr 37/09 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie legitymacji służbowej dla pracowników Urzędu Gminy Bliżyn przeprowadzających kontrolę. 2014-09-22 0929 Art. czytany: 2495 razy Z dnia: 29 lipca 2009 roku Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 183 § 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) zarządza się, co następuje: § 1.1.Wprowadza się dla pracowników Urzędu Gminy Bliżyn dokonujących czynności kontrolne legitymację służbową. 2.Wzór legitymacji służbowej określa załącznik do niniejszego zarządzenia. § 2.Wydawanie legitymacji służbowych należy do zadań Referatu Organizacyjno-Społecznego. § 3.W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty legitymacji służbowej pracownik obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Wójta Gminy Bliżyn. § 4.Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku: 1) zmiany nazwiska, 2) uszkodzenia lub zniszczenia, 3) zmiany stanowiska pracy. § 5.Legitymacja służbowa może być wykorzystywana wraz z pisemnym upoważnieniem do przeprowadzenia kontroli. § 6.Pracownik obowiązany jest przekazać Wójtowi Gminy Bliżyn legitymację służbową do depozytu albo dokonać jej zwrotu w przypadku: 1) zawieszenia w czynnościach służbowych, 2) ustania stosunku pracy. § 7.1.Pracownicy obowiązani są dbać o należyty stan legitymacji służbowych, chronić je przed utratą lub zniszczeniem. 2.Pracownicy nie mogą odstępować legitymacji służbowych innym osobom oraz przesyłać ich pocztą. § 8.Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. § 9.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. |