OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - Zadanie nr 17/06 2006-12-04 1431 Art. czytany: 6675 razy 1.Przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 630.000zł na sfinansowanie następujących zadań inwestycyjnych: 1/ „Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 42 na odcinku Gilów-Bliżyn ” w kwocie 90.000 zł, 2/ „Odbudowa zalewu bliżyńskiego w Bliżynie” w kwocie 100.000 zł, 3/ „Zmiana konstrukcji dachu na budynku SP ZOZ w Bliżynie” w kwocie 250.000zł 4/ „Budowa drogi powiatowej Szałas - Odrowąż” w kwocie 190.000zł. 2. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bliżyn mająca siedzibę w Bliżynie przy ul. Kościuszki 79a Tel.(041) 25 41 172, fax 25 41 236 3.Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro 4. Adres strony internetowej: www.ugblizyn.bip.doc.pl 5.Opis przedmiotu zamówienia: a) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66130000-03. b) Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze wskazówkami zawartymi w niniejszym dokumencie. c) wykorzystanie kredytu nastąpi w transzach na poszczególne zadania inwestycyjne do dnia 30 grudnia 2006r. d) Okres kredytowania :od dnia uruchomienia kredytu w miesiącu grudniu 2006 r. do 30 czerwca 2008 r. e) Karencja w spłacie kapitału do 30 marca 2007 roku, f) Spłata kredytu nastąpi: w roku 2007 w ratach kwartalnych po 40.000zł, w roku 2008 w następujących terminach: do 29 lutego – 160.000zł,do 30 kwietnia – 160.000zł, do 30 czerwca- 150.000zł. g) Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M z dnia 11.12.2006r. h) Spłata odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca. i) Możliwość wcześniejszej, przed ustalonym terminem spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. j) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. k) Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej stosować będzie kryterium „łączny koszt udzielenia i obsługi kredytu”. l) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. m) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 6.Termin wykonania zamówienia: wymagany termin realizacji – do 30 grudnia 2006r. 7. Warunki udziału w postępowaniu i opis dokonywania oceny: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane. 9. Kryteria oceny ofert i znaczenie: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium – ceną 100%. 10.Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 12 grudnia 2006r. do godz.9,00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Bliżynie - pokój nr 1. 11. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 12. Określenie sposobu uzyskania SIWZ: SIWZ można uzyskać u Skarbnika Gminy, w siedzibie UG Bliżyn, pokój 4a. 13. Zamawiający nie zamierza zawarzeć umowy ramowej. 14.Zamawiajacy nie zamierza ustanawiania dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. |