P r o t o k ó ł Nr VI/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 20 czerwca 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie. 2007-08-07 1122 Art. czytany: 4301 razy Na ogólny stan radnych – 15 na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny Ryszard Kopeć – pisemne zrzeczenie się mandatu radnego z dniem 23 lutego 2007 roku/. Ponadto w obradach sesji uczestniczyli: 1. Pan Artur Berus – Członek zarządu Powiatu Skarżyskiego 2. Pan Andrzej Kazanowski – Dyrektor Wydziału Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Skarżysku-Kam. 3. Pan Tomasz Kieres – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kam. 4. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy 5. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy 6. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy 7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy 8. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny Urzędu Gminy 9. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady Gminy 10. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie 11. Pani Danuta Czarnecka – pracownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie 12. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie 13. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie 14. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie 15. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku 16. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie 17. Pani Elżbieta Dzierzęcka-Żak – Prezes Zarządu Gminnego ZNP w Bliżynie 18. Pani Jolanta Sochacka – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam. 19. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski 20. Przedstawiciele sekcji szachowej w osobach: Adama Łukomskiego, Łukasza Łukomskiego, Kamili Garbali, Rafała Czarneckiego, Karola Szymańskiego, Mariusza Fidora 21. Pan Robert Orzeszko – przedstawiciel Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach 22. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności Zatwierdzony porządek obrad sesji: 1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji. 2. Przyjęcie protokołu z obrad V sesji Rady. 3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji. 4. Wystąpienia zaproszonych gości. 5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi. 6. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2006 rok: a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ, b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy, c/ dyskusja, d/ przyjęcie informacji, e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie. 7. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2006/2007: a/ wystąpienia Dyrektorów szkół, b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy, c/ dyskusja, d/ przyjęcie informacji. 8. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2006 rok: a/ wystąpienie Dyrektora GOPS, b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych, c/ dyskusja, d/ przyjęcie informacji. 9. Uchwalenie programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010: a/ wystąpienie Wójta Gminy i Przewodniczącej Rady, b/ stanowiska Komisji Rady, c/ dyskusja, d/ podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010. 10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach: a/ zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie, b/ wprowadzenia zmian w uchwale Nr IV/13/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok, c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007, d/ zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego, dla których założycielem jest Gmina Bliżyn, e/ procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu, f/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn. 11. Informacje, komunikaty i oświadczenia. 12. Zamknięcie obrad sesji. W załączeniu treść protokołu. |