Nabór na stanowisko Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego 2009-03-06 1523 Art. czytany: 4507 razy ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego I. Wymagania niezbędne od kandydatów: 1)ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne, 2)co najmniej łączny pięcioletni staż pracy: a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub b)w służbie cywilnej lub c)w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, 3)obywatelstwo polskie, 4)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5)niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, 7)nieposzlakowana opinia, 8)znajomość przepisów prawa z zakresu niżej wymienionych ustaw: a)o samorządzie gminnym, b)Prawo o aktach stanu cywilnego, c)kodeks rodzinny i opiekuńczy, d)o zmianie imion i nazwisk, e)kodeks postępowania administracyjnego, f)o opłacie skarbowej, g)kodeks cywilny, h)o ewidencji ludności i dowodach osobistych, i)o ochronie informacji niejawnych, j)o ochronie danych osobowych, k)dostępie do informacji publicznych, 9)znajomość języka rosyjskiego. II. Wymagania dodatkowe: 1)biegła umiejętność obsługi komputera, 2)samodzielność w podejmowaniu decyzji, 3)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych, 4)znajomość języka angielskiego, 5)wysoka kultura osobista III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa i akty zgonu), 2) prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC, 3)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, 4)udzielanie ślubów, 5)wydawanie decyzji w sprawie transkrypcji akt stanu cywilnego, odtwarzanie treści akt, sprostowania błędów, 6)przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, 7)inne zadania wynikające z prawa aktów stanu cywilnego, 8)przygotowanie całości dokumentacji związanej z wydawaniem dowodów osobistych oraz ich wydawanie, 9)przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalanie brzmienia pisowni, 10)zastępstwo pracownika wykonującego zadania z zakresu ewidencji ludności w razie urlopu lub innej nieobecności, 11)wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta Gminy. IV. Wymagane dokumenty: 1)życiorys (CV), 2)list motywacyjny, 3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów), 4)kserokopia dokumentu potwierdzającego staż pracy, 5)kwestionariusz osobowy, 6)kserokopia innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, 7)aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia zezwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 8)zaświadczenie dotyczące niekaralności. 9)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub wysłać pocztą w teczce lub w kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2009 roku – do godz. 1600 ( decyduje data wpływu do urzędu ) Informacje dla kandydatów: *Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. *Etapy naboru: -ogłoszenie o naborze -składanie dokumentów aplikacyjnych, -wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym, -ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, -końcowa selekcja kandydatów–indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję, -sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru, -podjecie decyzji o zatrudnieniu, -ogłoszenie wyników naboru. *Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą – Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458). Wójt Gminy Bliżyn Mariusz Walachnia Bliżyn dnia 5.03.2009r. |