Zarządzenie Nr 44 /2005 Wójta Gminy w Bliżynie - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych znajdujących się w Urzędzie Gminy w Bliżynie oraz innych jednostek organizacyjnych nie bilansujących samodzielnie 2005-12-06 1026 Art. czytany: 3034 razy Z dnia: 24 listopada 2005 roku Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w: 1. Urzędzie Gminy w Bliżynie, 2. Ochotniczych Strażach Pożarnych w Nowkach, Sorbinie, Bliżynie,, Mroczkowie, Wołowie i Nowym Odrowążku, 3. Hydroforni w Gostkowie, 4. Budynku po byłej Szkole Podstawowej w Ubyszowie, 5. Środków trwałych, w terminie od dnia 30 listopada 2005 r. do dnia 15 stycznia 2006 roku Powołuje się na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej – Pana Mariusza Walachnia i na jego wniosek członków zespołów spisowych wchodzących w skład komisji inwentaryzacyjnej: 1/ Zespół I dla przeprowadzenia spisu z natury w Urzędzie Gminy w składzie: - Agnieszka Prościńska - Halina Ślęzak - Marzena Jeżewska-Boczek 2/ Zespół II dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych znajdujących się na terenie gminy i wyposażenia hydroforni w składzie: - Bożena Chyb - Anna Miernik - Andrzej Pietrzyk 3/ Zespół III w składzie dla przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych w używaniu Ochotniczych Straży Pożarnych: - Zdzisław Kuźdub - Katarzyna Cichocka - Grzegorz Patura Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za punkty : 1. Urząd Gminy w Bliżynie – Wójt Gminy Tomasz Rokita - osoby prowadzące ewidencję : 1/ Maria Pisarek – wyposażenie Urzędu, 2/ Józefa Mołdawa - środki trwałe, 2. Magazyn obrony cywilnej i wyposażenie akcji posłańczej– Halina Boczek 3. Hydrofornia Gostków – Zbigniew Durski, Tomasz Durlik, Zbigniew Kuszewski 4. Gospodarka komunalna – Katarzyna Ptaszek 5. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowkach – Krzysztof Wojda 6. Ochotnicza Straż Pożarna w Sorbinie – Ryszard Kopeć, Dąbrowski Józef 7. Ochotnicza Straż Pożarna w Bliżynie – Piotr Ciura, Wojciech Gołębiewski, Zbigniew Jedliński 8. Ochotnicza Straż Pożarna w Mroczkowie – Jan Sztab 9. Ochotnicza Straż Pożarna w Wołowie - Janusz Czerwonka 10. Ochotnicza Straż Pożarna w Nowym Odrowążku - Leon Rot, Czesław Olejarz 11. Szkoła Podstawowa w Ubyszowie – Waldemar Pogodziński 12. Zapasy materiałów na składzie - Cichocka Katarzyna, Mucha Stanisław, Ptaszek Katarzyna, Kuźdub Zdzisław, Miernik Anna Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 listopada 2005r. obejmując środki trwałe oraz środki trwałe w używaniu oraz wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 r. obejmując środki pieniężne, należności i zobowiązania, środki trwałe w budowie oraz druki ścisłego zarachowania. Ustala się czynności inwentaryzacyjne wymienione w planie inwentaryzacji należące do obowiązków służb wyszczególnionych w poniższej tabeli:
1.Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach. 2. Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji: - oznaczenia wywieszkami, - przeprowadzenia protokolarnej kasacji środków trwałych i innych składników majątkowych oraz opracowania wymaganej dokumentacji księgowej do dnia spisu, - uporządkowania ewidencji ilościowej środków trwałych i uzgodnienia jej z danymi wykazanymi w ewidencji księgowej, ewidencji składników majątku w użytkowaniu i innych urządzeniach ewidencyjnych. 3. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne. Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjną do: 1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych, 2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych, 3. Dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych, 4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji, 5. Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu. Członków Komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym. Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2006 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną. Wykonanie zarządzenia porucza się Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji .Sekretarzowi Gminy. Wójt Gminy Bliżyn Tomasz Rokita |