Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro - obsługa prawna

2010-12-21 1235
Art. czytany: 5818 razy

Bliżyn 20.12.2010r.

Zn: OR 1162/6/10


Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro



Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej Gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie.

1.Termin realizacji zamówienia: 05.01- 31.12. 2011r.

2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn w terminie do dnia 4 stycznia 2011r. Do godz. 1300.

3.Otwarcie ofert nastąpi 4 stycznia 2011r. Godz. 1315.

4.Forma świadczenia usługi – umowa zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną.

5.Wymagania niezbędne:
- udokumentowany wpis na listę radców prawnych,
- udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego

6. Zakres zlecenia:
1) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów ustaw rady gminy i zarządzeń wójta,
2) opiniowanie zawieranych umów i porozumień,
3) opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód,
4) sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy,
5) udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa
6) informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy,
7) informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
8) opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych ,
9) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy,
10) udział w sesjach rady gminy,
11) reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi.

7. Warunki zlecenia:
1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. 900-1530,
2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy
3) udział w sesji lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa o którym mowa w pkt. 1
4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej,
5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca,
6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniobiorcy, kwota zostanie wypłacona zleceniodawcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika.

8. Treść oferty:
1) nazwa i adres zleceniodawcy,
2) NIP,
3) REGON,
4) nr rachunku bankowego,
5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia,
6) dokumenty potwierdzające wymaganie niezbędne,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. 2 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
8) cena usługi: cena netto + obowiązujący podatek VAT.

9. Osoba uprawniona do kontaktu:
Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
tel. 41 25-41-800 w godz. 900-1400.