Zapytanie cenowe poniżej 14 000 Euro - obsługa prawna 2010-12-21 1235 Art. czytany: 6295 razy Bliżyn 20.12.2010r. Zn: OR 1162/6/10 Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej Gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie. 1.Termin realizacji zamówienia: 05.01- 31.12. 2011r. 2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26-120 Bliżyn w terminie do dnia 4 stycznia 2011r. Do godz. 1300. 3.Otwarcie ofert nastąpi 4 stycznia 2011r. Godz. 1315. 4.Forma świadczenia usługi – umowa zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią prawną. 5.Wymagania niezbędne: - udokumentowany wpis na listę radców prawnych, - udokumentowane 3 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego 6. Zakres zlecenia: 1) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów ustaw rady gminy i zarządzeń wójta, 2) opiniowanie zawieranych umów i porozumień, 3) opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód, 4) sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy, 5) udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa 6) informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy, 7) informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 8) opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych , 9) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy, 10) udział w sesjach rady gminy, 11) reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi. 7. Warunki zlecenia: 1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. 900-1530, 2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy 3) udział w sesji lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa o którym mowa w pkt. 1 4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej, 5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca, 6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniobiorcy, kwota zostanie wypłacona zleceniodawcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika. 8. Treść oferty: 1) nazwa i adres zleceniodawcy, 2) NIP, 3) REGON, 4) nr rachunku bankowego, 5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia, 6) dokumenty potwierdzające wymaganie niezbędne, 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. 2 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 8) cena usługi: cena netto + obowiązujący podatek VAT. 9. Osoba uprawniona do kontaktu: Barbara Stachera – Sekretarz Gminy tel. 41 25-41-800 w godz. 900-1400. |