Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości budżetowej 2011-08-03 1333 Art. czytany: 8228 razy ul. Kościuszki 79a 26-120 Bliżyn Wójt Gminy Bliżyn ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości budżetowej I. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne; specjalność rachunkowość lub finanse publiczne, 2) umiejętność obsługi komputera, 3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, 4) obywatelstwo polskie, 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 6) znajomość ustaw i innych przepisów oraz umiejętność ich interpretacji min: a) kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawa o rachunkowości, c) ustawa o finansach publicznych, d) ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, e) ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, f) ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, g) ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych, h) rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, i) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, j) ustawy o samorządzie gminnym, k) ustawa o pracownikach samorządowych l) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin, II. Wymagania dodatkowe (pożądane): 1) doświadczenie w księgowości budżetowej z co najmniej 3 letnim stażem pracy, 2) ukończone szkolenia i kursy związane z samorządem i administracją, 3) wykształcenie wyższe ekonomiczne, 4) znajomość programów biurowych Office: Word i Excel. III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie ich umorzenia oraz aktualizacji wyceny, b) prowadzenie księgi inwentarzowej zbiorczej dla pozostałych środków trwałych w podziale na miejsca użytkowania i osoby materialnie odpowiedzialne, c) prowadzenie inwentaryzacji na podstawie uwzględnienia sald dotyczących kontrahentów, weryfikacji stanów ewidencyjnych, dokonywanie wyceny środków majątkowych oraz rozliczanie inwentaryzacji i ustalanie różnic inwentaryzacyjnych na podstawie spisu z natury, d) prowadzenie kontroli legalności operacji i rzetelności dokumentów powodujących powstanie zobowiązań w zakresie wydatków z funduszu sołeckiego, e) sporządzanie wniosków o zwrot wydatków dotyczących funduszu sołeckiego, f) sporządzanie list płac wynagrodzeń dla pracowników urzędu, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wynagrodzeń z tytułu umów zlecenia, g) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń, h) prowadzenie w imieniu płatnika spraw wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, g) obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, terminowe przekazywanie informacji podatkowych, dokonywanie rocznego obliczania podatku oraz współpraca z urzędami skarbowymi, h) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej w/w spraw. IV. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) list motywacyjny 3) dokument potwierdzający wykształcenie 4) dokumenty potwierdzające staż pracy 5) kwestionariusz osobowy 6) oświadczenie o stanie zdrowia 7) oświadczenie o niekaralności 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej” w terminie do dnia 19 sierpnia 2011 roku do godz. 15oo (decyduje data wpływu do urzędu) Informacje dla kandydatów: *Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. *Etapy naboru: - ogłoszenie o naborze - składanie dokumentów aplikacyjnych - wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym) - końcowa selekcja kandydatów, indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję - sporządzenie protokółu z przeprowadzonego naboru - podjęcie decyzji o zatrudnieniu - ogłoszenie wyników naboru *informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ugblizyn.bip.doc.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Bliżynie. Bliżyn dnia 3.08.2011r. |