Uchwała Nr VI/44/2007 Rady Gminy Bliżyn - w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego, dla których założycielem jest Gmina Bliżyn 2007-06-26 0924 Art. czytany: 2061 razy Z dnia: 20 czerwca 2007 roku Na podstawie art.18 ust.2, pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm./ w związku z art.198 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych /Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ Rada Gminy uchwala, co następuje: 1. Wójt Gminy przedstawia Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej informację o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bliżyn oraz załącza informacje o przebiegu wykonania planu finansowego gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, których założycielem jest Gmina Bliżyn za I półrocze danego roku budżetowego, w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku budżetowego. 2. Gminna instytucja kultury oraz samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej przedkładają Wójtowi Gminy informację o przebiegu wykonania planu finansowego za I półrocze danego roku budżetowego w terminie do 31 lipca. 1. Określa się następujący zakres informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze roku budżetowego, w formie zestawienia tabelarycznego: a) dochodów budżetowych wg ważniejszych źródeł i działów klasyfikacji budżetowej, b) wydatków budżetowych w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji, z wyodrębnieniem: - wydatków bieżących w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej, - wydatków majątkowych, c) dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce w podziale na działy klasyfikacji, d) przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, e) realizacji zadań inwestycyjnych, f) udzielonych dotacji podmiotowych i celowych, g) przychodów i wydatków dochodów własnych jednostek budżetowych, h)sprawozdanie Rb NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do 30 czerwca. 2. Załącznikiem do informacji jest opisowe sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za I półrocze. Informacja o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze powinna obejmować: 1. przychody, z wyodrębnieniem dotacji przedmiotowych z budżetu, 2. koszty, z wyodrębnieniem wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń, 3. stany należności i zobowiązań w tym wymagalnych, 4. część opisową zawierającą omówienie stopnia realizacji planów finansowych. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodnicząca Rady Gminy Anna Leżańska |