Zapytanie cenowe poniżej 14000 euro - obsługa radca prawny 2012-12-20 1433 Art. czytany: 3004 razy Zapraszam do złożenia oferty na świadczenie obsługi prawnej gminy Bliżyn i jednostek podporządkowanych gminie. 1.Termin realizacji zamówienia: od 1.01.2013r. do 31.12.2013r. 2.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a, 26 – 120 Bliżyn w terminie do dnia 04 stycznia 2013r. do godz. 1000 . 3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 stycznia 2013 roku o godz. 1030 . 4.Forma świadczenia usługi: umowa-zlecenia z radcą prawnym lub Kancelarią Prawną. 5.Wymagania niezbędne: - udokumentowany wpis na listę radców prawnych, - udokumentowane 2 letnie lub dłuższe doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego. 6.Zakres zlecenia: 1) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta, 2) opiniowanie zawieranych umów i porozumień, 3) opiniowanie wydawanych decyzji i postanowień oraz zawieranych ugód, 4) sporządzanie opinii prawnej w zakresie spraw wynikających z bieżącej pracy urzędu lub jednostek organizacyjnych gminy, 5) udzielanie wyjaśnień i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie stosowania przepisów prawa, 6) informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach w zakresie działalności gminy, 7) informowanie wójta lub sekretarza o stwierdzonych uchyleniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 8) opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w udzielanych zamówieniach publicznych, 9) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy, 10) udział w sesjach rady gminy, 11) reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi. 7.Warunki zlecenia: 1) doradztwo prawne udzielane będzie w siedzibie urzędu w każdą środę w godz. od 900 do 1530 . 2) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego dnia za zgodą zleceniodawcy, 3) udział w sesjach lub postępowaniu sądowym nie powoduje obniżenia wymiaru doradztwa, o którym mowa w pkt 1, 4) w sprawach pilnych ustala się możliwość konsultacji telefonicznej, 5) koszt niezbędnych opłat i wpisów sądowych będzie ponosił zleceniodawca, 6) w przypadku zasądzenia w postępowaniu sądowym kosztów zastępstwa procesowego na rzecz zleceniodawcy, kwota zostanie wypłacona zleceniobiorcy po jej dobrowolnej wpłacie lub wyegzekwowaniu od dłużnika. 8.Treść oferty: 1) nazwa i adres zleceniobiorcy 2) NIP 3) REGON 4) numer rachunku bankowego 5) oświadczenie o akceptacji zakresu i warunków zlecenia 6) dokumenty potwierdzające wymagania niezbędne 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) 8) cena usługi: cena netto + obowiązujący VAT. 9.Osoba uprawniona do kontaktu: Barbara Stachera – Sekretarz Gminy tel. (41) 25-41-800 w godz. 900 – 1400 . |