Informatyk 2013-07-25 1029 Art. czytany: 4833 razy Do zadań Informatyka, w szczególności należy: 1) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej gminy przy współpracy z kierownikami i pracownikami urzędu, 2) prowadzenie ewidencji stosowanych systemów i zakupionych programów i licencji oprogramowania, 3) wdrażanie i eksploatacja systemów i programów, 4) prowadzenie elektronicznej platformy usług administracji publicznej, 5) współpraca z kierownikami i pracownikami w zakresie opracowywania i przekazywania aktów prawnych w systemie XML, przesyłania informacji i sprawozdań, 6) koordynowanie w gminie działań w realizacji zadania e-świętokrzyskie, 7) gospodarowanie sprzętem i siecią komputerową oraz koordynowanie zaspakajania potrzeb urzędu w tym zakresie, 8) prowadzenie księgi inwentarzowej w zakresie działania stanowiska, 9) wykonywanie zadań Pełnomocnika Bezpieczeństwa Informatycznego. |