Informatyk

2013-07-25 1029
Art. czytany: 4293 razy

Do zadań Informatyka, w szczególności należy:
1) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej gminy przy współpracy z kierownikami i pracownikami urzędu,
2) prowadzenie ewidencji stosowanych systemów i zakupionych programów i licencji oprogramowania,
3) wdrażanie i eksploatacja systemów i programów,
4) prowadzenie elektronicznej platformy usług administracji publicznej,
5) współpraca z kierownikami i pracownikami w zakresie opracowywania i przekazywania aktów prawnych w systemie XML, przesyłania informacji i sprawozdań,
6) koordynowanie w gminie działań w realizacji zadania e-świętokrzyskie,
7) gospodarowanie sprzętem i siecią komputerową oraz koordynowanie zaspakajania potrzeb urzędu w tym zakresie,
8) prowadzenie księgi inwentarzowej w zakresie działania stanowiska,
9) wykonywanie zadań Pełnomocnika Bezpieczeństwa Informatycznego.