Stanowisko do spraw promocji gminy 2013-07-25 1030 Art. czytany: 4931 razy Do zadań stanowiska do spraw promocji gminy w szczególności należy: 1) udział w opracowaniu i aktualizacji strategii rozwoju gminy, 2) prowadzenie monitoringu zewnętrznych funduszy pomocowych w zakresie ich pozyskania na rzecz gminy, 3) współpraca międzygminna, regionalna i międzynarodowa, 4) współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym ogłaszanie konkursów na wybór ofert w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym, 5) prowadzenie ewidencji twórców ludowych, stowarzyszeń i innych organizacji oraz współdziałanie z tymi podmiotami, 6) współpraca z różnymi podmiotami na rzecz promocji walorów turystycznych gminy i agroturystyki, 7) prowadzenie corocznego kalendarza istotnych wydarzeń historycznych, kulturalnych i rekreacyjnych w gminie, 8) współdziałanie z Gminnym Ośrodkiem Kultury w zakresie organizacji imprez, koncertów, uroczystości lokalnych itp. uzyskanie zezwolenia na organizowanie imprez masowych, 9) współpraca z mediami, 10) wydawanie folderów, publikacji, informatora samorządowego i innych materiałów promujących gminę, 11) opracowanie materiałów na stronę internetową gminy, 12) prowadzenie dokumentacji fotograficznej, audiowizualnej, tekstowej z wydarzeń, akcji i imprez promujących gminę, 13)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy, organizowanych imprez. |