Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013 2013-10-08 1214 Art. czytany: 5079 razy Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013 Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 Zamawiający: Gmina Bliżyn 26-120 Bliżyn powiat skarżyski NIP; 663-12-57-935 REGON: 291009981 www.ugblizyn.bip.doc.pl Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 Zmiany: 1. W dziale II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, pkt. 4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonie zimowym 2013/2014. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 70,533 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób: 1) akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze, 2) akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia „akcji czynnej”, 3) przejście „akcji czynnej” na „akcję bierną” uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO, 4) wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce Wykonawcy, 5) doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji, 6) zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach, 7) wykonawca realizujący usługę zapewnia: - dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi, - służbę dyżurną, - przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach, 8) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi, 9) część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika, 10) stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego. 11) Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, 12) zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00). 13) usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru. 2. Zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ otrzymuje on brzmienie: Załącznik nr 7 do SIWZ .......................................................................... (pieczęć, nazwa i dokładny adres wykonawcy) OŚWIADCZENIE na mocy art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: 11/2013 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonie zimowym 2013/2014 Ja (imię i nazwisko) ……………………………………………………………………………………………… działając w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie1 ……………………………………………………………………………………………… oświadczam(y), że zamierzam(y)/ nie zamierzam(y)2 powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Lp. Opis części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę 1 2 Uwaga: 1 - nazwa i adres Wykonawcy, a w przypadku składania oferty wspólnej – należy podać dane Lidera; 2 - niepotrzebne skreślić. ...................................................... ................................................................... Miejscowość, data podpis/y/ osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy 3. Zmianie ulega nazwisko Skarbnika Gminy Bliżyn w załączniku nr 8 do SIWZ, otrzymuje on brzmienie: przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Aliny Wójcik 4. Zmianie ulega numer załącznika SST – otrzymuje on numer 9 5. W dziale VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt otrzymuje brzmienie: 2. Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2013 r. do godz. 9.45., pkt 4 otrzymuje brzmienie: 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A pokój nr 6 w dniu 15.10.2013 r. o godz.10.00. Wójt Gminy Bliżyn (-) Mariusz Walachnia |