Z a r z ą d z e n i e Nr 52/08 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji .

2009-01-09 1125
Art. czytany: 3120 razy

Z dnia: 29 grudnia 2008 r.

Na podstawie art.26-28 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz.694 z późn. zm.) w związku z § 7 ust.1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w sprawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy w Bliżynie z a r z ą d z a m sporządzenie spisu z natury.

§ 1.


Nazwa obiektu i oznaczenie inwentaryzacyjnego pomieszczenia - Urząd Gminy w Bliżynie

§ 2.


Rodzaj inwentaryzacji - roczna

§ 3.


Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych




Lp.Punkt inwentaryzacyjnyNazwisko i imię osoby materialnie odpowiedzialnej
1.Kasa Prościńska Agnieszka
2.Druki ścisłego zarachowaniaLorek Katarzyna
3.Materiały na składzie Ptaszek Katarzyna
4.Materiały na składzie Miernik Anna
5.Materiały na składzie Kuźdub Zdzisław


§ 4.


Termin rozpoczęcia 2 stycznia 2009r. zakończenia 15 stycznia 2009r. spisu z natury.

§ 5.


Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie :
1/ Marzena Jeżewska – Boczek - Przewodnicząca Komisji
2/ Maria Pisarek- członek
3/ Grażyna Tusznio - członek
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełna odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 6.


Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień.31 grudnia 2008r.

§ 7.


Arkusze spisowe o numerach od 48 do 52 wydano przewodniczącemu komisji.

§ 8.


Arkusze spisu wypełnia się w dwóch gzemplarzach.

§ 9.


Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.

§ 10.


Do dokonania spisu z natury środków pieniężnych ma zastosowanie protokół z inwentaryzacji gotówki w kasie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 11.


Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji.

§ 12.


Inwentaryzację poprzez pisemne potwierdzenie salda przeprowadzają pracownicy księgowości w zakresie sald z kontrahentami ujętymi w ewidencji księgowej.

§ 13.


Inwentaryzacji poprzez weryfikacje stanu ewidencyjnego przeprowadzają pracownicy prowadzący /zgodnie z zakresem czynności/ podlegające weryfikacji konta analityczne lub prowadzący wyłącznie ewidencję syntetyczną.

§ 14.


Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 15.


Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.

Wójt Gminy Bliżyn
Mariusz Walachnia