(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Ogłoszenie o zamówieniu na zadanie Nr 4/2010

    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
    Usługi
    SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
    I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
    Gmina Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A
    Do wiadomości: Renata Ślęzak-Kałuża
    26-120 Bliżyn
    POLSKA
    Tel. +48 41 25 41 172
    E-mail: [email protected]
    Faks +48 41 24 41 236
    Adresy internetowe
    Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.ugblizyn.bip.doc.pl
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
    Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
    I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    Ogólne usługi publiczne
    Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OPIS
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014

    II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
    Usługi
    Kategoria usług: nr 16
    Główne miejsce świadczenia usług Gmina Bliżyn
    Kod NUTS PL331.
    II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
    Zamówienia publicznego
    II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
    II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu przez cztery kolejne sezony zimowe. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 66,012 km i drogi powiatowe w ilości 41,909 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w jednego ciągu sezonu.
    Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.).
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
    90620000-9
    90630000-2
    II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
    Nie
    II.1.8) Podział na części
    Nie
    II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
    Nie
    II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
    II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
    Szacunkowa wartość zamówienia bez Vat: 1.747.247,01 zł.
    II.2.2) Opcje
    II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
    Rozpoczęcie 01.11.2010
    Zakończenie 15.04.2014
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
    III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
    Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy PLN) w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
    Zamówienie finansowane jest ze środków krajowych będących w dyspozycji Gminy Bliżyn
    Warunki płatności:
    Wykonawca wystawi fakturę po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego prowadzenia akcji.
    III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
    W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
    III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
    Tak
    Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.).
    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w Sekcji III.2.1), i III.2.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu (dalej: Ogłoszenia) oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    2.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
    Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
    3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.2.3) Ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.
    4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w niniejszym Ogłoszeniu, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
    5. Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony Sekcji III.2.3) Ogłoszenia należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp - złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
    5.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
    5.2 Pozostałe dokumenty i oświadczenia wskazane w Sekcji III.2.3) Ogłoszenia.
    6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp – złożyć następujące dokumenty:
    6.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
    6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
    6.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    6.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    6.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    7. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    1) Zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2.1) pkt 6.2 – 6.4 i 6.6 Ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
    2) Zamiast dokumentów, o których mowa Sekcji III.2.1) pkt 6.5 Ogłoszenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
    7.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2.1) pkt 7.1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    7.3. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2.1) pkt 7.1 1) lit a) i c) oraz Sekcji III.2.1) pkt 7.1.2), lub zastępujący je dokument o którym mowa w pkt 7.2. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt 7.1.1) lit b), lub zastępujący go dokument o którym mowa w pkt 7.2. powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    7.4. W przypadku wątpliwości co treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
    8. Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów.
    8.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w Sekcji III.2.1) pkt 5.1. Ogłoszenia, które musi zostać złożone w formie oryginału), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w Sekcji III.2.3) „Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów” pkt 2 Ogłoszenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
    8.3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.
    8.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
    9. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
    a) oświadczenie wymienione w Sekcji III.2.1) pkt 5.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
    b) dokumenty wymienione w pkt Sekcji III.2.3) składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełniania warunków, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    c) oświadczenie wymienione w Sekcji III.2.1) pkt 6.1. oraz dokumenty wymienione w Sekcji III.2.1) pkt 6.2. – 6.6. albo odpowiadające im określone w pkt 7.1. i 7.2. powyżej, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.

    III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
    Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

    III.2.3) Zdolność techniczna
    Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
    1. Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.2.3) 'Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów' w pkt. 1.1) „posiadania wiedzy i doświadczenia” należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp - złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
    1.1 Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
    1.2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
    2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1.1) posiadania wiedzy i doświadczenia:
    Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi zimowego utrzymania dróg w minimum dwóch sezonach zimowych o długości min. 80 km w każdym sezonie;
    1.2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
    Wykonawca winien dysponować min. trzema pługo – piaskarkami, do których zalicza się opłużone pojazdy samochodowe wyposażone w piaskarki oraz jednym opłużonym ciągnikiem
    2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
    3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt 1.1) i 1.2) powyżej, wykazują łącznie.

    III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
    Nie
    III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
    III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
    Nie
    III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
    Nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) RODZAJ PROCEDURY
    IV.1.1) Rodzaj procedury
    Otwarta
    IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
    IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
    IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
    Najniższa cena
    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
    Nie
    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
    RSG 341/4/2010
    IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
    Nie
    IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
    Dokumenty odpłatne Nie
    IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    12.10.2010 – 9:00
    IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
    IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    polski.
    IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
    Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
    IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
    Data: 12/10/2010 Godzina: 09:15
    Miejsce: Urząd Gminy Bliżyn; ul. Kościuszki 79A; 26-120 Bliżyn; pok. 15A
    Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
    SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
    VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
    Nie
    VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
    Nie
    VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
    1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) części zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
    2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie.
    VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
    VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
    Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
    ul. Postępu 17a
    02-676 Warszawa
    POLSKA
    E-mail: [email protected]
    Tel. +48 224587840
    Internet: http://www.uzp.gov.pl
    Faks +48 224587700
    VI.4.2) Składanie odwołań
    Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
    2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
    3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
    4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
    5. Terminy wniesienia odwołania:
    a) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
    b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
    c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. a. i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
    d) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
    — 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
    — 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
    6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.
    7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
    8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem.
    VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
    Urząd Zamówień Publicznych – Departament Odwołań
    ul. Postępu 17a
    02-676 Warszawa
    POLSKA
    Tel. +48 224587801
    Internet: http://www.uzp.gov.pl
    Faks +48 224587700
    VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
    26.08.2010 Nr ogłoszenia 2010-112387


    Data wprowadzenia: 2010-08-26 0902
    Data upublicznienia: 2010-08-26
    Art. czytany: 4137 razy

    » Dokumentacja do przetargu - rozmiar: 1607587 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-08-26
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn