(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sygnaliści
» Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami.
» Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2025 rok
» Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2025-2035
» P r o t o k ó ł Nr IX/2024 z IX sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 listopada 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa w Bliżynie
  • Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2012/2013.

    przetarg nieograniczony

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

    www.ugblizyn.bip.doc.pl: menu: jednostki organizacyjne: Zespół Szkół w Bliżynie

    --------------------------------------------------------------------------------

    Bliżyn: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2012/2013 tj.: od 3 września 2012 roku do 28 czerwca 2013 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.
    Numer ogłoszenia: 221040 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Bliżynie , ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2541810, faks 41 2541810.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2012/2013 tj.: od 3 września 2012 roku do 28 czerwca 2013 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: - Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2012/2013 tj.: od 3 września 2012 roku do 28 czerwca 2013 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. - Dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z opracowanymi poniżej trasami: Trasa 1: -usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie (105 km): Bliżyn-Rędocin-Mroczków-Bliżyn - w ilości około 55 uczniów, -dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 7.40 lub 8.25 oraz odwóz dzieci w godz. 13.00 - 15.00. -zamawiającemu przysługuje prawo przewozu dzieci do szkoły w Mroczkowie w ilości ok. 5 osób. Trasa 2: -usługa będzie polegała na dowozie dzieci do Gimnazjum na trasie: Bliżyn-Kucębów-Odrowążek-Sorbin-Bliżyn - w ilości 55 uczniów, -dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do szkoły na godz. 7.40 lub 8.25 oraz odwóz dzieci w godz. 13.00 - 15.00. Pozostałe warunki wykonania przedmiotowego zadania przedstawia opis usługi transportowej, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. przedstawi aktualną licencją, koncesją lub zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na okres obejmujący termin wykonywania zadania. Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; tj.: wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10 - ciu miesięcy o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty.

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - tj. minimum 2 autobusami umożliwiającymi przewóz do 55 osób.Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje minimum 2 kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do przewozu osób- aktualne prawo jazdy kat. D. Przedłoży oświadczenie, że dysponuje wskazanymi osobami posiadającymi wymagane uprawnienia. Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00zł. Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    koncesję, zezwolenie lub licencję
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić w przypadku: a. konieczności wprowadzenia takich zmian, które wyniknęły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b. wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c. wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; d. wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; e. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; f. zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl: menu: jednostki organizacyjne: Zespół Szkół w Bliżynie
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Bliżynie, ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - Zespołu Szkół w Bliżynie, ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    mgr Józef Nowak
    (podpis na oryginale)

    ========================

    Bliżyn, dnia 04.07.2012r.

    Według rozdzielnika
    Ldz. ZS.19.516.271.2012

    Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu

    Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zespół Szkół w Bliżynie informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 200 000 euro na zadanie pod nazwą: „Dowóz oraz odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bliżynie w roku szkolnym 2011/2012 tj.: od 1 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.”

    UZASADNIENIE

    W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
    o wartości poniżej 200 000 euro wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
    i nie może zwiększyć tej kwoty.
    Na podstawie powyższego, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 29 stycznia 2004r. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.


    Otrzymują:
    1. Transport Osobowy Busem, Marek Guzikowski, ul. Piaskowa 26, 26-120 Bliżyn-Wojtyniów,
    2. a/a.


    Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    mgr Józef Nowak
    (podpis na oryginale)


    Data wprowadzenia: 2012-06-26 1304
    Data upublicznienia: 2012-06-26
    Art. czytany: 5206 razy

    » SIWZ - rozmiar: 237568 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » ZAŁ. NR 10 - DRUK OŚWIADCZENIA ART. 22 DLA WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE - rozmiar: 84992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 11 - DRUK OŚWIADCZENIA ART. 24 DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIE O ZADANIE - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 - oferta - rozmiar: 67584 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 2 - OPIS USŁUGI TRANSPORTOWEJ - rozmiar: 55808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 3 - WZÓR UMOWY - rozmiar: 108544 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 4 - WYKAZ USŁUG - rozmiar: 86016 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 5 - WYKAZ SPRZĘTU - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 6 - WYKAZ OSÓB - rozmiar: 89088 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 7 - DRUK OŚWIADCZENIA ART. 22 - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 8 - DRUK OŚWIADCZENIA ART. 24 UST 1 - rozmiar: 82432 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁ. NR 9 - DRUK OŚWIADCZENIA ART. 24 UST 1 PKT 2 - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Włodarczyk
    Rejestr zmian:
    2012-07-04
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk

    2012-06-26
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    15. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Włodarczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn