(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2022
  • Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „ Cyfrowa Gmina Bliżyn”

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i instalacja wyposażenia w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina Bliżyn”

    Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
    1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego będzie polegała na dostarczeniu 19 zestawów komputerowych, w skład których wchodzi komputer typu desktop, monitor o wielkości min. 23,5”, słuchawek, głośników i kamerki internetowej, 5 komputerów przenośnych typu laptop, 1 komputera – stacji graficznej z monitorem, słuchawkami, głośnikami i kamerką, 1 laptopa przeznaczonego go transmisji spotkań.
    2) Część 2: Dostawa skanera szczelinowego
    3) Część 3: Dostawa urządzeń sieciowych – switch zarządzany 48-portowy klasy L2/L2+
    4) Część 4: Dostarczenie i instalacja zabezpieczeń logicznych - firewall
    5) Część 5: dostawa i wdrożenie systemu do backupu, w skład którego wchodzi serwer NAS oraz oprogramowanie obsługujące 30 stacji roboczych oraz 2 serwery
    6) Część 6: zakup oprogramowania specjalistycznego: dostęp zdalny do pulpitu pomiędzy dowolnymi komputerami, oprogramowanie do inwentaryzacji sprzętu i zmian w nim zachodzących,

    Dostawa, wniesienie wyposażenia dla potrzeb projektu pn. „Cyfrowa Gmina” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
    Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.


    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

    2. Warunki realizacji:
    Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do siedziby Zamawiającego ul. Kościuszki 79A, 26 – 120 Bliżyn w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00:
    1) w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, wnieść do wskazanego pomieszczenia. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
    2) Wszelkie dostarczone urządzenia, narzędzia, sprzęt, powinny być fabrycznie nowe, nieużywane
    i obejmować wszystkie wymagania wskazane w SWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie.
    3) Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne.
    4) Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenia, narzędzia, sprzęt będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych atestów, opinii technicznych i dopuszczeni do korzystania na ternie Polski, o ile są wymagane.
    5) Wykonawca winien dysponować odpowiednimi środkami i warunkami technicznymi, potencjałem ekonomicznym i organizacyjnym niezbędnym do realizacji zamówienia.
    6) Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.

    3. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
    Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
    4. Minimalne warunki gwarancji:
    1) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi min. 24 miesięcy od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie dla całości dostawy.
    2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
    3) W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
    4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.
    5) Czas reakcji serwisu (podjęcie czynności związanych z usunięciem zgłoszonej usterki) max w ciągu 72 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii, chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej.
    6) Jeżeli okres naprawy urządzenia będzie dłuższy niż 14 dni należy na ten czas dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze z ważnym paszportem technicznym.
    7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy),
    8) Inne wymagania: 1) Bezpłatna dostawa, wniesienie, 2)Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji drukowanej lub elektronicznej.
    9) Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.

    5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 6 części wymienionych w rozdziale III ust. 1 SWZ.
    Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.

    6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV

    Część 1: 30213300-8 komputer biurkowy
    30213100-6 Komputery przenośne
    30231300-0 Monitory ekranowe
    30237200-0 Akcesoria komputerowe

    Część 2: 30216110-0 Skanery komputerowe

    Część 3: 32420000-3 Urządzenia sieciowe

    Część 4: 32420000-3 Urządzenia sieciowe

    Część 5: 48821000-9 ?Serwery sieciowe
    48823000-3 Serwery plików
    48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
    48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

    Część 6: 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego

    Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia.

    1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    Termin dostawy: Części 1-6: do 3 miesięcy od momentu podpisania umowy.

    2. Wymagany termin gwarancji minimum 24 miesiące, chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru.
    3. Okres rękojmi wynosi 24 miesięcy.

    Termin związania ofertą.

    1. Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert przez okres 30 dni tj. do dnia 30.07.2022 r.
    2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania oferta określonego w SWZ, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
    3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.


    Data wprowadzenia: 2022-06-20 1428
    Data upublicznienia: 2022-06-20
    Art. czytany: 1590 razy

    » Ogłoszenie o przetargu - rozmiar: 192210 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SWZ - IN.131.3.2022 - rozmiar: 818079 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik_nr_3a_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie - rozmiar: 532736 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik_nr_3a_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie (docx) - rozmiar: 73262 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie - rozmiar: 533522 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie (docx) - rozmiar: 72378 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik_nr_4a_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia - rozmiar: 536729 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik_nr_4a_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia (docx) - rozmiar: 74927 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia - rozmiar: 535658 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia (docx) - rozmiar: 75297 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik_nr_5_oswiadczenie_Wykonawców_wspólnie_ubiegających_się_o_udzie... - rozmiar: 529738 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik_nr_5_oswiadczenie_Wykonawców_wspólnie_ubiegających_się_o_udzie (docx) - rozmiar: 70813 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 1 Formularz_oferty - rozmiar: 722189 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 Formularz oferty (docx) - rozmiar: 101864 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 2 - wzór umowy - rozmiar: 659775 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 2 - wzór umowy (docx) - rozmiar: 91715 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 6 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - rozmiar: 564508 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - po zmianach z dn. 22.06.2022 - rozmiar: 417297 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn