(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - Rok 2005
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 02/2005 SPO-2.3./48/05

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 02/2005 SPO-2.3./48/05

    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Blizyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-36
    Poczta elektroniczna (e-mail) [email protected]
    Adres internetowy (URL) www.ugblizyn.bip.doc.pl
    NIP 663-12-57-935 REGON 291009981

    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.

    Nazwa zamówienia:
    Rewitalizacja obiektów zabytkowych w Bliżynie

    Warunki uzyskania SIWZ:
    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79 a - pokój Nr 9 w terminie do 15.09.2005r.

    Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest odnowa Pałacu Platerów (siedziby Gminnego Ośrodka Kultury) oraz odnowienie pomnika Pamięci Obywatelom Polskim oraz Partyzantom Armii Krajowej, którzy zginęli w obozie koncentracyjnym w Bliżynie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół pomnika.
    Remontowany budynek stanowi pozostałość po neogotyckim pałacu Platerów pochodzącym
    z II połowy XIX wieku. Remont Pałacu Platerów polegał będzie na wykonaniu remontu elewacji - tynki, wymianie pokrycia dachowego, częściowej wymianie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, wykonaniu instalacji odgromowej oraz ocieplenia stropu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej.
    Pomnik Pamięci Obywatelom Polskim oraz Partyzantom Armii Krajowej mieści się u zbiegu ulic Kościuszki i Staszica. W ramach remontu przewiduje się: likwidację części zieleni, wyłożenie terenu wokół pomnika płytami i kostką z piaskowca, likwidację istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego w formie prostokątnych przęseł w kolorze zielonym, przywrócenie pierwotnego wyglądu bryły monumentu poprzez jego czyszczenie oraz częściową wymianę okładzin, uzupełnieni spoin oraz czyszczenie tablic i orła, humusowanie trawnika i jego obsianie.

    Etapy realizacji projektu:
    1) Etap I – remont pomnika wraz z zagospodarowaniem terenu wokół pomnika – październik ÷ listopad 2005r
    2) Etap II – remont dachu na Pałacu Platerów – październik 2005 ÷ maj 2006r.
    3) Etap III – remont elewacji wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Pałacu Platerów – październik 2005 ÷ czerwiec 2006r.
    Szczegółowy opis poszczególnych etapów zawiera harmonogram rzeczowo-finansowy będący załącznikiem nr 1 do umowy

    (CPV 45000000, 45260000, 45442100-8, 45411000, 45111200, 45421000, 45000000-7, 45233200-1, 45233222-1, 45236250-7).
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Miejsce wykonania robót budowlanych: Bliżyn, gmina Bliżyn.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Termin realizacji zamówienia: 10.07.2006 roku.

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki i wymogi określone w SIWZ, na podstawie których należy złożyć wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu
    o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.

    Wadium w kwocie 7.000 PLN należy w nieść w formie i terminie określonych w SIWZ.

    Kryteria wyboru i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.

    Składanie ofert: ofertę należy złożyć do dnia 15.09.2005 roku do godz. 8.45 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 1 (sekretariat).

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2005 roku o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 15a.

    Termin związania wykonawcy ofertą wynosi 60 dni.

    Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Katarzyna Cichocka w godz. od 8.00 do 15.00.

    Projekt Rewitalizacja obiektów zabytkowych w Bliżynie jest objęty dofinansowaniem
    z Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006” .

    Ogłoszenie o zamówienie dotyczące projektu Rewitalizacja obiektów zabytkowych w Bliżynie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2005r.


    Data wprowadzenia: 2005-07-25 1457
    Data upublicznienia: 2005-07-25
    Art. czytany: 19011 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie uchwalenia Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bliżyn
    » w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bliżyn 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    » zmieniająca uchwałę Nr XXXIV/222/2010 Rady Gminy Bliżyn z dnia 29 kwietnia 2010r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego.
    » zmieniająca uchwałę Nr XXXIV/223/2010 Rady Gminy Bliżyn z dnia 29 kwietnia 2010r. w sprawie zaciągnięcia kredytu.
    » w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej lokalu mieszkalnego.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn