(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2006
  • Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie nr 7/2006

    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79 a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-04, 254-11-72, fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.pl, [email protected]



    ogłasza przetarg nieograniczony na:
    opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie nr 7/2006:

    część 1. Rozbudowa z przebudową budynku SP ZOZ w Bliżynie
    część 2. Zmiana konstrukcji dachu na budynku SP ZOZ w Bliżynie


    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79 a - pokój Nr 9.
    Zadanie Nr 7/2006 polega na wykonaniu dokumentacji projektowej dla poszczególnych części. Szczegółowy zakres opracowania został ustalony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    CPV 74232000-4 i EO19-9
    Zamawiający będzie udzielać zamówienia w częściach. Każda część stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Każda część podlegała będzie indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. Dla każdej części zawarta będzie odrębna umowa.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Termin realizacji zamówienia: część 1 do 31.08.2006r., część 2 do 30.06.2006r.
    Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat samodzielnie lub we współpracy z innym projektantem co najmniej jednego projektu o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach oświadczeniach.
    Zamawiający nie wymaga składania wadium.
    Kryteria wyboru i ich znaczenie - cena 100 %.
    Ofertę należy złożyć do dnia 15.05.2006 roku do godz. 9.45 w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 1 (sekretariat).
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2006 roku o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 15a
    Termin związania wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu na warunkach określonych w prawie zamówień publicznych.
    Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Katarzyna Cichocka w godz. od 8.00 do 15.00.


    Data wprowadzenia: 2006-04-28 1505
    Data upublicznienia: 2006-04-28
    Art. czytany: 4493 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn