(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXXI/06 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 27 kwietnia 2006r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na sesji obecni byli wszyscy radni tj. 15 osób. Nieobecny był Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy z powodu przebywania na zwolnieniu lekarskim.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:

    1. Pan Michał Domaradzki – Powiatowy Komendant Policji w Skarżysku-Kam.
    2. Pan Jan Herman – Kierownik Posterunku Policji w Bliżynie
    3. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    4. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    5. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    6. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    7. Pan Jan Pepaś – Przewodniczący RG SLD w Bliżynie
    8. Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    9. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Kierownik SP ZOZ w Bliżynie
    10. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Blizynie
    11. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    12. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    14. Pani Agata Płońska – Redaktor Nowego Tygodnika
    15. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    16. Sołtysi zgodnie z listą obecności
    17. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXIX i XXX sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie bezpieczeństwa, przestępczości, ładu i porządku publicznego na terenie gminy za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Powiatowego Komendanta Policji w Skarżysku-Kam. oraz Kierownika Posterunku Policji w Bliżynie,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora Ośrodka,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2005 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie.

    8. Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie przeprowadzonych przetargów w 2005r. pod kątem przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych.

    9. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2005 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    10. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2005 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2005 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    11. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006,
    b/ zgłoszenia potrzeb Gminy Bliżyn do Starostwa Powiatu Skarżyskiego w zakresie scalania i wymiany gruntów w latach 2007-2010,
    c/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy /działka 648/,
    d/ nabycia nieruchomości na rzecz Gminy /działki: 660, 661, 662/,
    e/ intencyjna w sprawie wykonania projektu przystosowawczego budynku biblioteki w Mroczkowie do wymogów Unii Europejskiej w zakresie świadczenia podstawowych usług medycznych,
    f/ intencyjna w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości na rzecz Gminy położonych w obrębie wsi Płaczków,
    g/ zmiany uchwały Nr II/21/2002 z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonania czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta.

    12. Ocena i przyjęcie raportu z realizacji Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Bliżyn za 2005 rok.

    13. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    14. Zamknięcie obrad sesji.

    Treść protokołu w załączeniu


    Data wprowadzenia: 2006-05-31 1127
    Data upublicznienia: 2006-05-31
    Art. czytany: 5639 razy

    » Protokół z sesji z dnia 27 kwietnia 2006 r. - rozmiar: 455680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn