(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Wójt Gminy
  • Informacje i sprawozdania przedkładane Radzie
  • Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2007
  • SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 20.12.2007 r. DO 26.02.2008 r.

    Pani Przewodnicząca !
    Panie, Panowie Radni !
    Szanowni Państwo !

    Na dzisiejszej sesji przedstawiam Państwu sprawozdanie z mojej działalności w okresie między sesjami tj. od 20 grudnia 2007 r. do 26 lutego 2008 r. W okresie sprawozdawczym dominowała tematyka związana z następującymi sprawami :

    I. Sprawy dotyczące budżetu gminy.

    W zakresie spraw finansowych wydane zostały dwa zarządzenia w następujący sprawach:

    1. układu wykonawczego budżetu gminy na 2008 rok w pełnej szczegółowości paragrafowej z podziałem na jednostki organizacyjne gminy w zakresie dochodów i wydatków budżetu oraz planu dochodów i wydatków dochodów własnych tych jednostek. Zarządzenie zostało przekazane do wszystkich jednostek w celu opracowania ostatecznych planów finansowych. Na zadania budżetowe, które są realizowane i wykonywane przez poszczególne stanowiska Urzędu Gminy zostały opracowane plany finansowe odrębnie dla każdego rodzaju klasyfikacji budżetowej i przekazane dla pracowników odpowiedzialnych za ich realizację,

    2. planu finansowego dla zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie przekazując go również do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

    W miesiącu grudniu zakończona została kontrola jednostek oświatowych tj. czterech szkół podstawowych oraz gimnazjum. Po dokonaniu analizy wniosków pokontrolnych do Dyrektorów placówek zostały skierowane zalecenia pokontrolne na podjęcie działań zmierzających do wyeliminowania stwierdzonych nieprawidłowości, które Dyrektorzy są zobowiązani udzielić odpowiedzi w terminie 30 dni od daty otrzymania. W chwili obecnej trwają prace w zakresie drukowania decyzji podatkowych oraz ich dostarczania dla podatników.

    II. Sprawy dotyczące oświaty.

    1. W trakcie ferii szkolnych trwających od 28 stycznia do 10 lutego br. w szkołach organizowane były społecznie przez nauczycieli różnorodne formy zajęć z dziećmi m.in. zajęcia sportowe, plastyczne, wyjazdy na basen, do teatru.

    2. Przygotowano projekty uchwał w sprawie regulaminu wynagradzania dla nauczycieli oraz zasad korzystania ze stołówek szkolnych, które będą przedmiotem obrad sesji.

    3. Trwają prace związane z przyznawaniem stypendium za okres styczeń-czerwiec. W chwili obecnej wysyłane są oświadczenia o wyrażeniu zgody na zmianę decyzji.

    III. Sprawy dotyczące zadań remontowo – inwestycyjnych.

    1. Wystąpiono do Starostwa Powiatowego w Skarżysku z wnioskiem o pozwolenie na budowę oświetlenia drogowego w miejscowości, Sorbin, (kierunek Odrowążek) i osiedla mieszkaniowego w Sołtykowie,

    2. Zastała opracowana dokumentacja projektowa na budowę oświetlenia parkingu w Bliżynie, złożono wniosek o pozwolenie na budowę.

    3. Wystąpiono o pozwolenie na budowę wodociągu w Rędocinie.

    4. Została opracowana dokumentacja projektowa na budowę wodociągu w Nowym Odrowążku, wystąpiono do Starostwa Powiatowego o pozwolenie na budowę.

    5. Trwa opracowanie dokumentacji projektowej na budowę wodociągu w miejscowości Bliżyn, ul. Rudowskiego,

    6. Trwa opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę wodociągu Gostków – Górki – Barwinek i Górki przysiółek Olszyny – Podgórki. Wydawane są decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o uwarunkowaniach środowiskowych zgody na realizację przedsięwzięcia.

    7. Realizowana jest przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów sanitarnych.

    8. Zakończyła się budowa wodociągu w Ubyszowie. Zadanie zostało rozliczone.

    9. Wykonany został aneks do projektu budowlanego na odbudowę zalewu bliżyńskiego uwzględniający ominięcie działki na którą Gmina nie otrzymała prawa dysponowania nieruchomością do celów budowlanych. Po odbiorze kompletnej dokumentacji złożono wniosek o pozwolenie na budowę zalewu bliżyńskiego do Wojewody Świętokrzyskiego.

    10. Wykonana została dokumentacja projektowa na remont przystanku autobusowego w Bliżynie (przy przedszkolu), dokonano zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych do Wojewody Świętokrzyskiego.

    11. Do Starostwa Powiatowego dokonano zgłoszenia robót budowlanych w zakresie dróg planowanych do wykonania w 2008 r.

    12. Wykonana została dokumentacja projektowa na budowę chodnika w Gilowie i zatok autobusowych w Górkach. Dokumentacje zostały przekazane do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

    IV. Zarządzenia Wójta Gminy.

    W okresie sprawozdawczym wydano 12 zarządzeń dotyczących następujących spraw : 2 zarządzenia dotyczące wprowadzenia zmian w budżecie Gminy na 2007r., w sprawie układu wykonawczego budżetu gminy na 2008 r. oraz planu finansowego dla zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie, w sprawie przeprowadzenia rocznej kontroli wewnętrznej ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy w Bliżynie, w sprawie powierzenia Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie obowiązków w zakresie realizacji obszaru A pilotażowego programu pn. „Uczeń na wsi – pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie”, w sprawie rozkładu i czasu pracy pracowników samorządowych, obsługi i hydroforni w 2008 r. oraz częstotliwości szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    Harmonogram pracy Wójta pomiędzy sesjami.

    20.12. udział w sesji Rady Powiatu.
    21-29.12. urlop wypoczynkowy.
    31.12. spotkanie noworoczne u Starosty wraz z wójtami gmin powiatu skarżyskiego.
    31.12.-01.01 uroczyste powitanie Nowego Roku na placu gminy przed Zameczkiem.
    05.01. udział w spotkaniu opłatkowym Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży Diecezji Radomskiej.
    06.01. uczestnictwo w Jasełkach w Zespole Szkół w Bliżynie oraz wieczorze kolęd i pastorałek w Sorbinie.
    08.01. podpisanie umów w Powiatowym Urzędzie Pracy dotyczących staży i przygotowania zawodowego.
    11.01. sesja nadzwyczajna Rady Gminy w Bliżynie.
    12.01. uczestnictwo w zebraniu sprawozdawczym w OSP Bliżyn.
    19.01. udział w zebraniu sprawozdawczym OSP Nowki i Sorbin.
    23.-25.01. urlop wypoczynkowy.
    26.01. uczestnictwo w zebraniach sprawozdawczych OSP Mroczków i Nowy Odrowążek.
    28.01. spotkanie z udziałem Przewodniczącej i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy z Wicemarszałkiem Województwa Świętokrzyskiego Zdzisławem Wrzałką oraz członkiem Zarządu Markiem Gosem dotyczące wielkości środków na inwestycje gminne z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
    29.01. spotkanie z właścicielami Cegielni „Sołtyków” dotyczące zobowiązań wobec Gminy.
    30.01. podpisanie umowy w Urzędzie Marszałkowskim na realizację Programu Integracji Społecznej.
    31.01-26.02. zwolnienie lekarskie, podczas którego obowiązki zastępcy Wójta pełnił Sekretarz Gminy – Mariusz Walachnia.


    Data wprowadzenia: 2009-01-09 1417
    Data upublicznienia: 2009-01-09
    Art. czytany: 4509 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2021-2035
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2021 rok
    » w sprawie wprowadzenia zmian w programie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Bliżyn w 2021 roku
    » w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2021
    » w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn