(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Ogłoszenie o sesji w dniu 28 czerwca 2011 r.

    Przewodniczący Rady Gminy Bliżyn informuje, że w dniu 28 czerwca 2011r. o godz.900 w świetlicy OSP w Bliżynie odbędzie się sesja Rady.

    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad VIII sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał
    podjętych na ostatniej sesji.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja na temat działalności i gospodarki finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie w roku 2010:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2010 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.
    7. Informacja na temat działalności i gospodarki finansowej Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie w roku 2010:
    a/ wystąpienie Dyrektora GOK w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2010 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie.
    8. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2010 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    9. Absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn za 2010 rok:
    a/ sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2010 rok,
    b/ sprawozdanie finansowe,
    c/ informacja o stanie mienia komunalnego,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2010 rok wraz z informacją o stanie mienia jednostek samorządu terytorialnego i objaśnieniami,
    e/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    f/ opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2010 rok,
    g/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bliżyn,
    h/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o wniosku Komisji Rewizyjnej,
    i/ dyskusja,
    j/ podjęcie uchwał:
    - w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2010 rok,
    - w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn z wykonania budżetu za 2010 rok.
    10. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ zmieniająca uchwałę Nr VIII/35/2011 Rady Gminy Bliżyn z dnia 26 maja 2011 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2011,
    b/ zmieniająca uchwałę Nr VIII/36/2011 Rady Gminy Bliżyn w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2011-2020,
    c/ wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości,
    d/ zmieniająca Uchwałę Nr VI/24/2011 Rady Gminy Bliżyn z dnia 31 marca 2011r. w sprawie uchwalenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Gilów 1”, na obszarze gminy Bliżyn,
    e/ zaciągnięcia kredytu,
    f/ zmieniająca Uchwałę Nr XX/131/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty targowej, sposobu jej poboru, określenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso,
    g/ zmieniająca Uchwałę Nr X/60/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 25 października 2007r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
    11. Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej przeprowadzonej w dniu 30 maja 2011r. w Urzędzie Gminy w Bliżynie w zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi.
    12. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    13. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.

    Przewodniczący Rady Gminy
    (-) Jerzy Rams


    Data wprowadzenia: 2011-06-09 1418
    Data upublicznienia: 2011-06-09
    Art. czytany: 2674 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Sprawozdania - rok 2004
    Sprawozdania - rok 2005
    Sprawozdania - rok 2006
    Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2007
    Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2008
    Ostat. 10 wiadomości:

    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 27.10.2005 r. DO 14.12.2005 r.
    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 31.08.2005 r. DO 26.10.2005 r.
    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 25.06.2005 r. DO 30.08.2005 r.
    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 29.04.2005 r. DO 24.06.2005 r.
    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 18.02.2005 r. DO 28.04.2005 r.
    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 15.12.2004 DO 17.02.2005 r.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn