(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Ogłoszenie o sejsi w dniu 21 czerwca 2012 r.

    Przewodniczący Rady Gminy Bliżyn informuje, że w dniu 21 czerwca 2012r. o godz.900 w świetlicy OSP w Bliżynie odbędzie się sesja Rady.


    Projekt porządku obrad przewiduje:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołów z obrad XVIII i XIX sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał
    podjętych na ostatnich sesjach.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja na temat działalności i gospodarki finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie w roku 2011:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2011 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.
    7. Informacja na temat działalności i gospodarki finansowej Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie w roku 2011:
    a/ wystąpienie Dyrektora GOK w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2011 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie.
    8. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2011 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    9. Absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn za 2011 rok:
    a/ sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2011 rok,
    b/ sprawozdanie finansowe,
    c/ informacja o stanie mienia komunalnego,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Bliżyn za 2011 rok,
    e/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    f/ opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu gminy Bliżyn za 2011 rok,
    g/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bliżyn,
    h/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o wniosku Komisji Rewizyjnej,
    i/ dyskusja,
    j/ podjęcie uchwał:
    - w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2011 rok,
    - w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn z wykonania budżetu za 2011 rok.
    10. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ nadania nazwy oraz statutu Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    b/ nadania nazwy alei w Bliżynie,
    c/ nadania nazwy placowi w Bliżynie,
    d/ zbycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej,
    e/ zmieniająca Uchwałę Nr IX/63/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 29 października 2003r. w sprawie zasad usytuowania na terenie gminy Bliżyn miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
    11. Zatwierdzenie protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej przeprowadzonej w dniu 22 maja 2012r. w zakresie działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie za 2011 rok.
    12. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    13. Zamknięcie obrad sesji.

    Zapraszam mieszkańców do udziału w obradach sesji.

    Przewodniczący Rady
    (-) Jerzy Rams


    Data wprowadzenia: 2012-06-05 1238
    Data upublicznienia: 2012-06-05
    Art. czytany: 2374 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Zarządzenia - rok 2004
    Zarządzenia - rok 2005
    Zarządzenia - rok 2006
    Zarządzenia - rok 2007
    Zarządzenia - rok 2008
    Zarządzenia - rok 2009
    Zarządzenia - rok 2010
    Zarządzenia - rok 2011
    Zarządzenia - rok 2012
    Zarządzenia - rok 2013
    Zarządzenia - rok 2014
    Zarządzenia - rok 2015
    Zarządzenia - rok 2016
    Zarządzenia - rok 2017
    Zarządzenia - rok 2018
    Zarządzenia - rok 2019
    Zarządzenia - rok 2020
    Zarządzenia - rok 2021
    Zarządzenia - rok 2022
    Zarządzenia - rok 2023
    Zarządzenia - rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie rozkładu i czasu pracy pracowników samorządowych, obsługi i hydroforni w 2008 roku.
    » w sprawie częstotliwości szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników zatrudnianych w Urzędzie Gminy w Bliżynie.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w zarządzeniu Nr 58/2007 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie układu wykonawczego budżetu gminy na 2008 rok.
    » w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 43/2006 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 17 listopada 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Bliżyn
    » w sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w 2008 roku zadania własnego gminy w zakresie: Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2008-2010 i Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na 2008 rok.
    » w sprawie: powołania komisji konkursowej do rozpatrywania ofert oraz rozstrzygania otwartych konkursów na realizację zadań publicznych gminy.
    » w sprawie umorzenia zaległości w opłatach naliczonego czynszu wraz z odsetkami za wynajem lokalu mieszkalnego Sołtyków 1/11.
    » w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu gminy na 2008 rok.
    » w sprawie układu wykonawczego do uchwały Nr XV/98/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 29 kwietnia 2008 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2008 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn