(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2022
  • Przetarg nieograniczony Budowa kanalizacji sanitarnej z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Bliżyn i Ubyszów

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Roboty budowlane
    Budowa kanalizacji sanitarnej z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Bliżyn i Ubyszów
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN
    1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A
    1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2541172
    1.5.8.) Numer faksu: (41) 2541236
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
    terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Budowa kanalizacji sanitarnej z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Bliżyn i Ubyszów
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50779ec-b701-11ec-9f44-6e63702cb2f7
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116528/01
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11 08:10
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
    2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023750/02/P
    2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
    1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Ubyszów z rozbudową sieci wodociągowej
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej: Nie
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-04-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
    oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
    wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, [email protected]
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
    zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu
    https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
    2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
    Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
    formularza do komunikacji.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek¬tronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
    opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
    Regulaminie ePUAP.
    4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
    miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego
    regulaminu.
    5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu¬larzy do złożenia i wycofania oferty oraz do
    komunikacji wynosi 150 MB.
    6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,
    przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowa¬niu,
    przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
    7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się
    elektronicznie za pośrednic¬twem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal
    (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
    korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
    8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu
    wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako
    nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
    elektronicznej”.
    9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
    pośrednictwem Formularza do ko¬munikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
    elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
    wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
    kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
    grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
    elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
    elektronicznej, wskaza¬nych w SWZ.
    11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
    12. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów
    sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
    L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bliżyn, ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn;
    􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
    postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
    􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-04-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
    􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
    postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z
    środków UE;
    􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
    określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
    niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
    􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
    22 RODO;
    􀀀 posiada Pani/Pan:
    − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
    − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
    przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
    − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
    osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:
    − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
    Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
    względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
    Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
    włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
    * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
    przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
    ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
    integralności protokołu oraz jego załączników.
    *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
    korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
    interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.1.2022
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
    4.1.5.) Wartość zamówienia: 8633462,60 PLN
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
    4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
    Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z
    przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiot zamówienia „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Bliżyn i
    Ubyszów” należy wykonać na podstawie pozwolenia na budowę Starosty Skarżyskiego – Decyzja Nr 365/2020 z dnia
    23.10.2020r.
    W zakresie przedmiotu zamówienia należy wybudować kanalizację sanitarną w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z
    przyłączami do budynków oraz dokonać rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Bliżyn i Ubyszów. W ramach
    przedmiotu zamówienia w szczególności należy wykonać:
    − kanały sanitarne o łącznej długości sieci l = 9352,0 m, w tym: kanał sanitarny grawitacyjny wykonany z rur PE Ø200 o
    długości l = 6731,0m i z rur PE Ø160 o długości l = 2096,0m, kanał tłoczny PE Ø90 o długości l = 525,0m, przepompownie
    ścieków P5 i P6 wraz z zagospodarowaniem i oświetleniem terenu przepompowni, przyłącza kanalizacyjne 143 szt. z rur PE
    Ø160 o długości l = 682,5m;
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-04-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    − sieć wodociągową o łącznej długości l = 1927,0m, w tym: wykonaną z rur PE Ø90 o długości l = 823,0m oraz z rur z rur PE
    Ø110 o długości l = 1104,0m, przyłącza wodociągowe 2 szt. oraz 1 szt. przepięcia istniejącego przyłącza o długości 33,0m.
    Realizacja poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych nastąpi po akceptacji ich wykonania przez
    Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej. Ilość i długość przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych do wykonania
    może ulec zmianie. W ramach zadania wykonane zostaną przejścia w drodze powiatowej oraz w drogach gminnych.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
    45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
    45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
    45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
    budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określono w SWZ (dział XVIII) zamieszczonej w miniPortalu oraz na stronie
    www.blizyn.bip.doc.pl w zakładce: Przetargi
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
    kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
    W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia
    następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
    1) wykonanych robót.
    Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
    ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
    daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
    określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
    bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
    Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
    dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej których wymagana
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-04-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    wartość wykonanych robót budowlanych wynosi 2.000.000,00 zł. brutto każda,
    lub
    jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej której wymagana
    wartość wykonanych robót budowlanych wynosi 2.000.000,00 zł. brutto i jedną robotę budowlaną związaną z budową lub
    przebudową lub rozbudową sieci wodociągowej której wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi
    2.000.000,00 zł. brutto
    Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
    2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
    publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
    budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
    niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
    podstawie do dysponowania tymi osobami:
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
    1) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
    zakresie sieci, instalacji urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym min. 5-letnie doświadczenie w pełnieniu
    funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, na co najmniej 1 inwestycji związanej budową lub przebudową lub
    rozbudową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej;
    Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i
    przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
    Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
    kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r. poz. 1646) przynależność
    do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,
    Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do
    posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby
    samorządu zawodowego.
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
    W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia
    następujących podmiotowych środków dowodowych:
    1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
    w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę
    gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż:
    − 5.000.000,00 zł
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
    przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
    Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
    2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie
    o posiadanych uprawnieniach.
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
    6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
    Wadium w wysokości: 100.000,00 zł;
    należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu;
    2) gwarancjach bankowych;
    3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
    utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
    Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-04-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    w formie niepieniężnej. (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie
    elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga
    aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
    z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej
    treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
    Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
    Nr rachunku: 04 8520 0007 2001 0010 5688 0002
    z dopiskiem „Wadium” i numer referencyjny: IK.271.1.2022
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
    6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
    1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta
    musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
    1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
    z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
    w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
    w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu
    Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
    2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
    z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
    3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
    w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego
    konsorcjanta oddzielnie.
    2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
    1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant,
    który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.
    2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    Informacja o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia określono w SWZ (dział. XXII)
    zamieszczonej w miniPortalu oraz na stronie www.ugblizyn.bip.doc.pl w zakładce: Przetargi
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
    zamówienia: Tak
    7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
    w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-26 09:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego
    na stronie ePUAP Urzędu Gminy Bliżyn i udostepnionego również na miniPortalu
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 11:00
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-25
    SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
    1. SWZ oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty.
    2. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
    3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, Zamawiający nie przewiduje zwrotu
    kosztów udziału w postępowaniu.
    4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-04-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
    6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień powtarzających
    Ogłoszenie nr 2022/BZP 00116528/01 z dnia 2022-04-11
    2022-


    Data wprowadzenia: 2022-04-11 0952
    Data upublicznienia: 2022-04-11
    Art. czytany: 1728 razy

    » Ogłoszenie BZP - rozmiar: 116642 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » S p e c y f i k a c j a W a r u n k ó w Z a m ó w i e n i a - rozmiar: 803323 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 11 - istotne postanowienia - rozmiar: 398248 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 1 - Formularz oferty - rozmiar: 396922 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 2 - Wzór umowy - rozmiar: 517537 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3a - oświadczenie warunk udziału postepowanie - rozmiar: 459642 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3 - oświadczenie warunki udzialu postepowanie - rozmiar: 462549 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 4a - oświadczenie podstawy wykluczenia - rozmiar: 468578 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 4 - oświadczenie podstawy wykluczenia - rozmiar: 468319 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 5 - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie.. - rozmiar: 451883 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 6 - oświadczenie o podwykonawcach - rozmiar: 359344 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 7 - Wykaz_osób - rozmiar: 396520 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 8 - Wykaz robót - rozmiar: 405299 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 9 - Kosztorys ofertowy (ślepy) - rozmiar: 8223282 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 9 - Przedmiar robót - rozmiar: 10732850 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom III(III) część 1 - rozmiar: 29195925 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom III(III) część 2 - rozmiar: 21048661 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom I(III) część 1 - rozmiar: 25046774 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom I(III) część 2 - rozmiar: 26756060 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom I(III) część 3 - rozmiar: 27605866 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom I(III) część 4 - rozmiar: 26271426 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom I(III) część 5 - rozmiar: 27120655 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom I(III) część 6 - rozmiar: 5868874 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - dokumentacja Tom II (III) - rozmiar: 19552737 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » Zał. nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - rozmiar: 4563582 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2022-04-11
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    10. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Grzegorz Patura
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    27. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    28. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn