(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami.
A» Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2025 rok
A» Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2025-2035
A» P r o t o k ó ł Nr IX/2024 z IX sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 listopada 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» P r o t o k ó ł Nr X/2024 z X sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 27 listopada 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
  • Ogłoszenia
  • Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Bliżynie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Ludwika

    Remont konserwatorski

    Bliżyn, dnia 15.05.2024 r.
    Parafia Rzymskokatolicka
    pw. św. Ludwika w Bliżynie
    ul. Kościuszki 90 26-120 Bliżyn

    ZAPYTANIE CENOWE
    1. Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:

    „Remont konserwatorski zabytkowego ogrodzenia
    w zespole kościoła parafii pw. św. Ludwika w Bliżynie'
    2. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:
    2.1 wykonania robót budowlanych w zakresie odnowienia części muru (część frontowa, południowa) polegająca na: demontażu istniejących przęseł, furtki oraz bramy; demontażu istniejących czap betonowych; renowacji elementów żelaznych ogrodzenia, czyszczeniu mechanicznym, malowaniu; oczyszczeniu mechanicznym muru z zanieczyszczeń; oczyszczeniu muru metodą piaskowania zarówno kamieni jak i spoin; usunięciu luźnych spoin; uzupełnieniu kamieniami ubytków muru; uzupełnieniu spoin; rozebraniu oraz wymurowanie 4 słupów zlokalizowanych w przy bramie oraz furtce; wykonanie nowych czap z piaskowca; montażu nowych przęseł żelaznych (elementy rozbiórkowe posłużą do uzupełnienia przęseł w pozostałej części grodzenia); montażu bramy oraz furtek (elementy żelazne będą stanowić element dekoracyjny montowany do projektowanej stalowej konstrukcji nośnej); odgrzybienie powierzchni, zagruntowaniu i pomalowaniu przy użyciu preparatów do renowacji zabytków.
    2.2 wykonania robót budowlanych w zakresie odbudowy części muru polegająca na: demontażu istniejących przęseł, furtki oraz bramy; renowacji elementów żelaznych ogrodzenia, czyszczeniu mechanicznym, malowaniu; uzupełnieniu uszkodzonych przęseł elementami pozyskanymi z części frontowej ogrodzenia; rozbiórce istniejącego ogrodzenia; oczyszczeniu odzyskanych kamieni mechanicznie; wykonaniu projektowanego fundamentu wraz z rdzeniami; odtworzeniu podmurówki ogrodzenia oraz słupów murowanych zgodnie z projektem; piaskowaniu kamieni; montażu nowych czap z piaskowca; montażu odnowionych oraz uzupełnionych przęseł żelaznych; zagruntowaniu oraz pomalowaniu przy użyciu preparatów do renowacji zabytków.
    Powyższe prace należy wykonać zgodnie z załączonym projektem architektoniczno-budowlanym, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wykonywania prac tego typu.
    W zakresie prac należy uwzględnić wszelkie prace niezbędne w celu realizacji zlecenia.
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
    3. Termin realizacji zamówienia: do 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
    4. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy przygotować wyłącznie w formie pisemnej w języku polskim oraz wysłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście w godzinach pracy kancelarii parafialnej na adres ul. Kościuszki 90 26-120 Bliżyn w terminie do 17 czerwca 2024 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu;
    5. Termin otwarcia ofert: 17 czerwca 2024 r., godz. 12.30
    6. Termin zawarcia umowy: w ciągu 14 dni od otwarcia ofert.
    7. Warunki płatności: do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych.
    8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisław Wlazło – 797 633 551
    9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na udostępnionym formularzu, oferty należy składać w zamkniętej kopercie; koperta powinna być opisana „Oferta na wykonanie remontu konserwatorskiego - św. Ludwik. Nie otwierać przed 17.06.2024 r. godz. 12.30”
    10. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    Osoba do kontaktu:
    Stanisław Wlazło – 797 633 551

    Załączniki:
    1. Wzór oferty – Załącznik Nr 1,
    2. Wzór umowy – Załącznik Nr 2,
    3. Projekt architektoniczno-budowlany – Załącznik Nr 3,
    4. Przedmiar robót – Załącznik nr 4.


    Data wprowadzenia: 2024-05-15 1032
    Data upublicznienia: 2024-05-15
    Art. czytany: 633 razy

    » Dokumentacja projektowa - rozmiar: 5911058 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Przedmiar robót - rozmiar: 25384 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór oferty - rozmiar: 16435 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 20242 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie cenowe - rozmiar: 20564 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    Rejestr zmian:
    2024-05-15
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Maciej Janus
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn