|
|
|
|
Przetargi Przetargi - rok 2009
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu na Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nazwa, Ochotnicza Straż Pożarna w Bliżynie, ul. Szkolna 3, 26-120 Bliżyn
Adres do korespondencji:
Urząd Gminy w Bliżynie
ul. Kościuszki 79A
26-120 Bliżyn
tel. 041/2541-172
fax: 041/2541-236
poczta elektroniczna – (http://www.ugblizyn.bip.doc.pl)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Stowarzyszenie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
Przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do dnia 30 września 2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
· W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający następujące warunki:
· 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· 2) posiadają niezbędną niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
· 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w okresie 3 lat samochodu pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów załączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. ustawy składane w trybie art. 44 p.z.p. ( załącznik nr 4)
3) Wykaz wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw w okresie 3 lat samochodu pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 8). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie.
Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza rysunki poglądowe pojazdu i inne informacje zgodnie z Załącznikiem nr 1 w celu wykazania, że spełnienia wymagania określone w Załączniku nr 1.
5) Świadectwo dopuszczenia Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej.
Pozostałe wymagane elementy oferty
6) Oferta cenowa ( załącznik nr 3)
7) Inne dokumenty /upoważnienia /pełnomocnictwa uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.
8) W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9) Warunki serwisu i gwarancji (załącznik nr 7)
10) Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (załącznik nr 5).
11) Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 6).
12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób do wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
(http://www.ugblizyn.bip.doc.pl)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79a 26-120 Bliżyn pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23 lipca 2009 r. godzina 12:45, miejsce: Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn, pokój nr 1 (sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 229318-2009; data ogłoszenia: 08.07.2009
Data wprowadzenia: 2009-07-08 1509 Data upublicznienia: 2009-07-08 Art. czytany: 4322 razy
|
|
» SIWZ wraz z załącznikami - rozmiar: 264704 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|