|
|
|
|
Przetargi Przetargi - rok 2010
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu
Przygotowanie i dostawa posiłków do oddziału przedszkolnego w Bliżynie i Mroczkowie w ramach projektu „Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Bliżyn”
NAZWA ZAMÓWIENIA
Przygotowanie i dostawa posiłków do oddziału przedszkolnego w Bliżynie i Mroczkowie
w ramach projektu „Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Bliżyn” finansowanego
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie: 01.01.2011 - 31.07.2012 roku.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zespół Szkół w Bliżynie
ul. Piaskowa 26
26-120 Bliżyn
woj. świętokrzyskie, powiat skarżyski
tel. 41 2541810, faks 41 2541810.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: usługi.
Opis przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i dostawa posiłków do 40-osobowego oddziału przedszkolnego w Bliżynie oraz 20-osobowego oddziału w Mroczkowie w ramach projektu „Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Bliżyn” w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług w terminie funkcjonowania Przedszkola począwszy od 1 stycznia 2011 do dnia 31 lipca 2012 r. tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez 19 miesięcy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych oraz okresów przerw przewidzianych oddzielnymi przepisami. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych: wiek 3-5 lat i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży z uwzględnieniem norm określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. nr 171 poz. 1225 z późń. zm.. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną
z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień. Posiłki dostarczać będzie w naczyniach jednorazowego użytku własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. Dzienny jadłospis dla oddziałów w Bliżynie obejmuje: - śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko-pochodne, kanapka, herbata; - obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój; - podwieczorek; kanapka lub słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny. Dzienny jadłospis dla oddziału w Mroczkowie obejmuje: - obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój. Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie. Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: - godzina 9.00 - dostawa śniadania do oddziałów przedszkolnych w Bliżynie lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach, - godzina 12.00 - dostawa obiadu i podwieczorku dla oddziałów Bliżynie, odbiór termosów po śniadaniu, - godzina 11.30 - dostawa obiadu dla oddziału
w Mroczkowie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości zgodnie z normami HACCP. Posiłki musza spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane
z półproduktów. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych
w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: - porcjowanie i wydawanie posiłków w naczyniach jednorazowych oraz sztućców w godzinach 9.00 - 12.30, - dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3,
55.32.10.00-6,
55.52.40.00-9.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia 01 stycznia 2011 do 31 lipca 2012 r.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
o Wykonawca powinien posiadaćo zarejestrowaną działalnośćo uprawniającą do wykonywania określonej specyfikacją działalności. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyćo wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
o Wykonawca powinien posiadaćo odpowiednią wiedze i doświadczenie. Musi wykazaćo , że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem (osobami które będą przygotowywały i dostarczały posiłki) które z należyta starannością wykonali podobne zlecenia w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach, jakie mają dostarczyćo wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
o Wykonawca musi wykazaćo , że posiada niezbędne zaplecze techniczne oraz środek transportu umożliwiające właściwe wykonanie zlecenia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła: spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyćo wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności a które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Bliżynie ul. Piaskowa 26 26-120 Bliżyn (sekretariat).
Termin składania ofert: do dnia 10.12.2010 godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego - sekretariat Zespołu Szkół w Bliżynie ul. Piaskowa 26 26-120 Bliżyn.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Bliżyn w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych
w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.12.2010 r. pod numerem 392812 – 2010.
Data wprowadzenia: 2010-12-02 1531 Data upublicznienia: 2010-12-02 Art. czytany: 5714 razy
|
|
» Oferta wykonania - rozmiar: 179712 bajtów Typ pliku: application/octetstream
|
» SIWZ - rozmiar: 204288 bajtów Typ pliku: application/octetstream
|
» wzór umowy - rozmiar: 194560 bajtów Typ pliku: application/octetstream
|
Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|