(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    na zadanie Nr 4/2013 pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn”

    mina Bliżyn informuje, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Nr 4/2013 pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę oznaczoną nr 6 złożoną przez firmę:
    EKOKANWOD Czyszczoń i Półtorak Spółka Jawna
    28-136 Nowy Korczyn ul. Farna 6
    za cenę brutto: 7.446.000,00 zł.
    Uzasadnienie wyboru oferty: najkorzystniejsza oferta - najniższa cena, najwyższa ocena punktowa.
    Streszczenie oceny ofert

    Oznaczenie oferty
    Nr
    Nazwa i adres Wykonawców Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena Łączna punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium
    2„INSTALBUD” Sp. z o.o.
    35-105 Rzeszów ul. T. Boya Żeleńskiego 6A
    443,38443,38
    3 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ELTAR” Sp. z o.o.
    33-100 Tarnów ul. Starodąbrowska 20
    488,17488,17
    4 Konsorcjum firm w składzie:
    Lider – Wielobranżowy Zakład „ROLBUD II” Świzdor Michał, Dyrda Stanisław Spółka Jawna ,
    Budy Łańcuckie 45, 37-114 Białobrzegi;
    Partner – Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „GEO”
    37-550 Radymno ul. Złota Góra 19a.
    576,54576,54
    5 Zakład Robót Inżynieryjno – Transportowych „WOD - GAZ” Czesław Sztuk, Suchowola 74a, 28-130 Stopnic497,51497,51
    6 EKOKANWOD Czyszczoń i Półtorak Spółka Jawna
    28-136 Nowy Korczyn ul. Farna 6
    600,00600,00
    7 Konsorcjum firm w składzie:
    -Lider Konsorcjum: „ESC” Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Emilian Stawecki,
    25-324 Kielce ul. Legnicka 28,
    - Partner Konsorcjum: „REM -WOD” Sp. z o.o. 25-324 Kielce ul. Legnicka 28.
    538,99538,99
    8 Konsorcjum firm w składzie:
    - Lider Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TOR” Sp. z o.o.,
    Kopaliny 50, 32-720 Nowy Wiśnicz,
    - Firma Budowlana „WULKON” Piotr Pająk, Jaroszowice 1, 34 – 100 Wadowice,
    - Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „SĘKOWSKI” Sp. z o.o., 33-100 Tarnów ul. Zgody 89,
    - Gminna Spółka Komunalna Sp. z o.o., 33-140 Lisia Góra ul. Rolnicza 39.
    514,02514,02
    9 Konsorcjum firm w składzie:
    - Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „KONSITEX” mgr inż. Ryszard Sitek, 25-444 Kielce ul. Jaracza 8,
    - Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „KONSITEX” mgr Łukasz Sitek, 25-444 Kielce ul. Jaracza 8,
    Pełnomocnik: Sitek Ryszard
    364,92364,92
    10 Przedsiębiorstwo Inżynierii Ochrony Środowiska i Melioracji „HYDROMEL” Sp. z o.o.
    26-200 Końskie ul. Piłsudskiego 156a
    468,41468,41
    11 „TAD -BUD” Sp. z o.o.
    Zbylitowska Góra ul. Krakowska 1,
    33 – 113 Zgłobice
    498,86498,86
    12 Instalatorstwo Sanitarne, Smyk Krzysztof
    22-400 Zamość, Wólka Panieńska 25G
    533,64533,64


    Oferta Nr 1 złożona przez firmę „BUSKOPOL” S.A., 28-100 Busko – Zdrój ul. Kilińskiego 41 została wykluczona z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ w ofercie brak jest wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
    Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ dotyczącym osób zdolnych do wykonania zamówienia przedłożył oświadczenia firm:
    1. „Zakład Instalatorstwa Elektrycznego” Marcin Gorgoń, Mikułowice 46, 28-100 Busko – Zdrój o udostępnieniu osoby zdolnej do wykonania zamówienia w charakterze kierownika robót elektrycznych w osobie Pana Lucjana Wojtacha. Do oferty zostały dołączone niezbędne dokumenty dotyczące przedmiotowego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w dziale III ust. 5 pkt. 5.2 SIWZ.
    2. Biuro Projektów „NEOTRANS” Sp. z o.o. 25-323 Kielce Al. Solidarności 34 o udostępnieniu osoby do wykonania zamówienia w charakterze kierownika robót drogowych w osobie Pana Grzegorza Rodaka. Wykonawca do oferty nie dołączył niezbędnych dokumentów dotyczących przedmiotowego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w dziale III ust. 5 pkt. 5.2 SIWZ.
    Zgodnie z zapisami SIWZ, Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów (w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, winien przedłożyć także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w dziale III ust. 5 pkt. 5.2 SIWZ. Wykonawca przedmiotowych dokumentów nie dołączył do oferty.
    Zamawiający, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp pismem znak: IK.271.2.13.2013 z dnia 25.06.2013r. (które firma „BUSKOPOL” S.A. otrzymała: fax – 25.06.2013r., oryginał pisma – 27.06.2013r.) wezwał Wykonawcę tj. „BUSKOPOL” S.A., 28-100 Busko –Zdrój ul. Kilińskiego 41 do złożenia w terminie 4 dni od daty otrzymania niniejszego pisma dokumentów dotyczących spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ w zakresie podmiotu określonego w w/w pkt. 2, który będzie brał udział w realizacji część zamówienia (zgodnie z zapisem działu III ust. 5.2 pkt.8 SIWZ).
    Firma „BUSKOPOL” S.A pismem znak: TP-4/47/13 z dnia 25.06.2013r. które wpłynęło do tut. Urzędu w dniu: fax. – 25.06.2013r., oryginał – 27.06.2013r. udzieliła odpowiedzi nie dołączając niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
    W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną Nr 1 uznano za odrzuconą.
    Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych oferta nr 1 złożona przez firmę „BUSKOPOL” S.A., 28-100 Busko – Zdrój ul. Kilińskiego 41 została odrzuca, ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    Umowa o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” zostanie zawarta po upływie 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


    Data wprowadzenia: 2013-07-15 1508
    Data upublicznienia: 2013-07-15
    Art. czytany: 4401 razy

    » Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 52224 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-07-15
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn