(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 10/2013

    Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 10/2013


    Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego


    SEKCJA I.: Zamawiający

    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-172 fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl




    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Nazwa zamówienia: Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową.

    2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana konstrukcji dachu budynku szkoły wraz z wykonaniem instalacji odgromowej. Zadanie polegać będzie na wykonaniu następujących robót budowlanych:
    - rozebranie istniejącego pokrycia dachu łącznie z konstrukcją więźby dachowej,
    - wykonanie nowej konstrukcji oraz pokrycie blachodachówką ok. 1100 m2 (kolor - ciemny grafit, matowy – brak zgody na zmianę kolorystyki),
    - wykonanie obróbek blacharskich, zamontowanie rynien i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze dachu,
    - wykonanie instalacji odgromowej,
    - wykonanie ocieplenia stropu wełną mineralną gr 20 cm na izolacji paroszczelnej,
    - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych pod okapem styropianem gr 15 cm.
    Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 162/2013 z dnia 07.06.2013 r. wydaną przez Starostę Skarżyskiego, znak AB.6740.1.153.2013.KK.
    Szczegółowy zakres robót związanych z przedmiotem zamówienia zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana (projekt budowlany), specyfikacje techniczne i przedmiary robót.

    Uwaga: Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych.
    Dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ jest dostępna w wersji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego.
    Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska.
    4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
    45.00.00.00-7 Roboty budowlane;
    45.21.42.10-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych;
    45.11.11.00-9 Roboty w zakresie burzenia;
    45.26.10.00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty;
    45.31.23.10-3 Instalacja odgromowa.
    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
    7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 20.12.2013 r.

    Więcej w załączniku.


    Data wprowadzenia: 2013-08-23 1355
    Data upublicznienia: 2013-08-23
    Art. czytany: 5181 razy

    » Kosztorys ofertowy - rozmiar: 123547 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie - rozmiar: 107520 bajtów
    Typ pliku: application/octetstream
    » Projekt budowlany - archiwum rar - rozmiar: 3910840 bajtów
    Typ pliku: application/rar
    » Projekt instalacji odgromowej - archiwum rar - rozmiar: 1974837 bajtów
    Typ pliku: application/rar
    » SIWZ - rozmiar: 302592 bajtów
    Typ pliku: application/octetstream
    » Specyfikacja techniczna - rozmiar: 691989 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-08-23
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn