(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2015
  • Zadanie Nr 4/2015 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

    Bliżyn: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

    Numer ogłoszenia: 18379 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn , ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.



    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.


    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części:
    część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje:
    1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
    2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
    3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
    4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
    5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
    część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Bliżyn. Zakres zamówienia obejmuje:
    1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
    2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
    3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
    4) ubezpieczenie Assistance bezskładkowe,
    część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Bliżyn. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
    1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres I
    2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres II.


    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju ubezpieczeń, jakie są objęte niniejszym zamówieniem do 50 % wartości zamówienia podstawowego.


    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.00-7, 66.51.42.00-8.


    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.


    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.


    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



    III.1) WADIUM


    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium


    III.2) ZALICZKI


    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia


    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp


    • III.3.3) Potencjał techniczny


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp


    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp


    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp



    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;



    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;


    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;




    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


    III.6) INNE DOKUMENTY


    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


    1) formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2) i 3) powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.



    SEKCJA IV: PROCEDURA


    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    IV.3) ZMIANA UMOWY


    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


    Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, określona została we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6, 6a i 6b do SIWZ.


    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a.


    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a.


    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
      1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
      2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
      3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
      4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
      5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.41.00-7, 66.51.42.00-8, 66.51.21.00-3.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



      • 1. Cena - 80

      • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20





    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Bliżyn.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
      1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
      2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
      3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
      4) ubezpieczenie Assistance bezskładkowe,.


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



      • 1. Cena - 90

      • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10





    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Bliżyn.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres ubezpieczenia obejmuje:
      1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres I
      2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP zakres II.


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



      • 1. Cena - 95

      • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 5







    Data wprowadzenia: 2015-02-11 1119
    Data upublicznienia: 2015-02-11
    Art. czytany: 3463 razy

    » SIWZ Gmina Bliżyn - rozmiar: 372817 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1a Gmina Bliżyn - rozmiar: 456537 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1b Gmina Bliżyn - rozmiar: 187844 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1c Gmina Bliżyn - rozmiar: 191153 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 1 Gmina Bliżyn - rozmiar: 203928 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 2 Gmina Bliżyn - rozmiar: 365251 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3a Gmina Bliżyn - rozmiar: 199531 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3b Gmina Bliżyn - rozmiar: 200809 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 3 Gmina Bliżyn - rozmiar: 192577 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 4 Gmina Bliżyn - rozmiar: 255193 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 5 Gmina Bliżyn - rozmiar: 218991 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6a Gmina Bliżyn - rozmiar: 277794 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6b Gmina Bliżyn - rozmiar: 266168 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 6 Gmina Bliżyn - rozmiar: 359083 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 7 Gmina Bliżyn - rozmiar: 148884 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 8 Gmina Bliżyn - rozmiar: 576713 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik nr 9 Gmina Bliżyn - rozmiar: 223468 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2015-02-11
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    18. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn