(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Ogłoszenia
  • Zapytania cenowe
  • Zapytanie ofertowe na realizację zadania „Modernizacja infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Bliżyn, Odrowążek, Płaczków oraz Kopcie.”

    Towarzystwo Przyjaciół Bliżyna

    Bliżyn, 02.06.2022 r.
    Towarzystwo Przyjaciół Bliżyna z siedzibą ul. Kościuszki 88A 26-120 Bliżyn ogłasza:

    Zapytanie ofertowe na realizację zadania
    „Modernizacja infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Bliżyn, Odrowążek,
    Płaczków oraz Kopcie.”

    realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.
    I. Nazwa i adres zamawiającego
    Towarzystwo Przyjaciół Bliżyna
    ul. Kościuszki 88A 26-120 Bliżyn

    II. Tryb udzielenia zamówienia
    Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności.
    III. Informacja, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej albo, że zamawiający ubiega się lub zamierza się ubiegać o dofinansowanie zamówienia ze środków Unii Europejskiej.
    Zamówienie jest realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.
    IV. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Zakres projektu obejmuje realizację zadania:
    „Modernizacja infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Bliżyn, Odrowążek, Płaczków oraz Kopcie.” Przedmiot zamówienia obejmuje:
    - budowę altany drewnianej wraz z nawierzchnią z kostki brukowej drewnopodobnej, a także dostawa i montaż dwóch piaskownic, dwóch kiwaków i tablicy informacyjnej na działce 1538 położonej w Bliżynie,
    - dostawa i montaż zestawu street workout, tablicy integracyjnej, zestawu rekreacyjnego, dwóch ławek, kosza na śmieci oraz tablicy informacyjnej na działce 521/4 położonej w Odrowążku,
    - dostawa i montaż piaskownicy oraz urządzenia zabawowego na działce 457 i 458 w Płaczkowie,
    - dostawa i montaż sześciu urządzeń siłowni zewnętrznej na trzech pylonach, kosza na śmieci oraz tabliczki informacyjnej na działce 97/3 w Kopciach.
    Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do niniejszego zapytania). Dopuszcza się tylko urządzenia (za wyjątkiem altany) o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z elementami HDPE, bez elementów drewnianych lub ze sklejki wodoodpornej. Dopuszcza się ławki o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo lub betonowej z siedziskami drewnianymi. Wskazane w dokumentacji projektowej urządzenia jako drewniane są przykładami.

    2. Lokalizacja przedmiotu zamówienia:
    Gmina Bliżyn, miejscowość Bliżyn, działka ewidencyjna 1538,
    Gmina Bliżyn, miejscowość Odrowążek, działka ewidencyjna 521/4,
    Gmina Bliżyn, miejscowość Płaczków, działka ewidencyjna 457 i 458,
    Gmina Bliżyn, miejscowość Kopcie, działka ewidencyjna 97/3.

    3. Dopuszczenie równoważności:
    a) w sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych;
    b) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach;
    c) na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego;
    d) wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
    e) każde zastosowanie rozwiązań równoważnych z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się dokonywanie zmian na etapie realizacji zadania.
    V. Termin wykonania zamówienia
    Termin realizacji umowy ustala się na dzień 31.08.2022 r.
    VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
    1. W postępowaniu, samodzielnie lub jako członkowie konsorcjum, nie mogą brać udziału Oferenci —Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
    Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    d) pozostawaniu w związku małżeńskim , w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
    a) posiadanie wiedzy i doświadczenia — przez co należy rozumieć — warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 30 000 zł brutto. Przez przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót ogólnobudowlanych, remontowych lub związanych z infrastrukturą rekreacyjną i sportową;
    b) sytuacja ekonomiczna i finansowa — oświadcza, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    c) posiadanie polisy ubezpieczenia - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
    3. Wykaz oświadczeń i dokumentów. jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 i 2 niniejszego zapytania:
    a) w celu potwierdzenia warunków określonych w pkt. 1 oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;
    b) w celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 2 wykaz wykonanych we wskazanym okresie robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
    c) w celu potwierdzenia warunków określonych w pkt. 2 oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zadania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zawiadomienia.
    d) w celu potwierdzenia warunków określonych w pkt. 2 kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

    VII. Wymagania dotyczące wadium.
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Wymagania podstawowe:
    a) każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
    b) ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym;
    c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
    d) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (ów) określającego (ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty musza być podpisane przez wszystkie osoby;
    e) upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione, w świetle wskazanych wyżej dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem;
    f) dokumenty, które przygotowuje Wykonawca na podstawie wzoru dokumentów dołączonych do niniejszego ogłoszenia powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i załączone do oferty;
    g) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    2. Forma oferty
    a) ofertę należy sporządzić w języku polskim;
    b) w przypadku załączenia do oferty oświadczeń sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę;
    c) dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopi.
    3. Zawartość oferty - kompletna oferta musi zawierać:
    a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
    b) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane załączniki, o których mowa w zapytaniu;
    c) kosztorys ofertowy sporządzony według dokumentacji projektowej uwzględniający wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia;
    d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru czy ewidencji;
    e) oświadczenia Wykonawcy.
    4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    a) Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w formularzu oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    b) Wykonawca nie może zastrzec informacji objętych Formularzem oferty.
    IX. Wyjaśnienie i zmiany w treści ogłoszenia
    1. Wyjaśnienie treści zapytania
    a) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednakże nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania Ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert;
    b) jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania;
    c) treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przekazana Wykonawcy, który o nie wystąpił oraz zostanie zamieszczona bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej, na której udostępnianie jest zapytanie ofertowe;
    2. Zmiany w treści zapytania ofertowego:
    a) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść niniejszego zapytania. Dokonaną zmianę zapytania Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniane jest zapytanie;
    b) Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmian treści ogłoszenia jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składnia ofert Zmawiający zawiadomi Wykonawców, zamieszczając te informację na stronie internetowej na której udostępnione jest ogłoszenie.

    X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
    W kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą dopuszcza się formę pisemną oraz pocztę elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Poczta e-mail do kontaktu: [email protected]
    XI. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Towarzystwa Przyjaciół Bliżyna ul. Kosciuszki 88A 26-120 Bliżyn do dnia 15.06.2022 r. godzina 11:00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Towarzystwo Przyjaciół Bliżyna ul. Kosciuszki 88A 26-120 Bliżyn.
    2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco:
    „Modernizacja infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Bliżyn, Odrowążek,
    Płaczków oraz Kopcie.”
    Towarzystwo Przyjaciół Bliżyna
    ul. Kościuszki 88A
    26-120 Bliżyn
    Nie otwierać przed dniem 15.06.2022 r. godzina 11:15.
    3. Na kopercie oprócz opisu jw. należy zamieścić nazwę i adres Wykonawcy.
    4. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania, pod warunkiem ich dostarczenia do Zamawiającego przez pocztę w nieprzekraczalnym terminie określonym w niniejszym zapytaniu.
    XII. Miejsce, termin i sposób otwarcia ofert
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Towarzystwa Przyjaciół Bliżyna ul. Kościuszki 88A 26-120 Bliżyn dnia 15.06.2022 r. godzina 11:15.
    XIII. Okres związany z ofertą
    Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.
    XIV. Opis sposobu obliczania ceny
    1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena podana w ofercie musi być ceną ostateczną, kompletną, nadto musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
    2. Wykonawca w ofercie podaje cenę ofertową, która ma charakter ryczałtowy.
    3. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony został w załączniku do niniejszego ogłoszenia — wzorze umowy.
    XV. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
    Oceniane będą oferty nie podlegające odrzuceniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnienie kryteriów:
    Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie
    Zadanie 1, 2.
    1 Cena brutto 60%
    2 Wydłużenie okresu gwarancji jakości 40%
    Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
    Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
    l.p. Kryterium Znaczenie
    procentowe
    kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
    za dane kryterium
    1 Zadanie 1, 2.
    Cena brutto
    Liczba punktów = Cn/Cb x 60
    gdzie:
    - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
    - Cb – cena oferty badanej
    - 60 wskaźnik stały 60 % 60 pkt.
    2 Zadanie 1, 2.
    Wydłużenie okresu gwarancji jakości
    W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji jakości będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesięcy.
    Za udzielenie gwarancji na okres:
    poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona
    • 36 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt.
    • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 40 pkt. 40% 40 pkt.
    Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
    XVI. Oferta z rażąco niską ceną
    1. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
    2. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędności, metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
    3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
    XVII. Wyjaśnienie dokumentów ofertowych
    Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, wymaganych niniejszym zapytaniem (z wyłączeniem dokumentu oferty) lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
    XVIII. Tryb oceny ofert
    W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej Oferty i dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści.
    XIX. Wykluczenie Wykonawcy
    1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy:
    a) nie wykazali spełnienia w postępowaniu warunków udziału w postępowaniu;
    b) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobowo upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegającą w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    Zamawiający zawiadamia Wykonawców o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

    XX. Odrzucenie oferty następuje w przypadku gdy:
    1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
    2. Została złożona przez podmiot:
    a) niespełniający warunków udziału w niniejszym postępowaniu
    b) powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 0 wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 627) lub
    3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
    XXI. Informacja o wynikach postępowania
    Informacja o wynikach postępowania zamieszczone zostaną na stronie internetowej, na której zostało upublicznione zapytanie oraz przesłane do Wykonawców, którzy złożą Ofertę w niniejszym postępowaniu.

    XXII. Warunki zmiany umowy.
    1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
    2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
    a) aktualizacji stawki VAT; w sytuacji gdy w okresie realizacji umowy ulegnie ona zmianie ustawowej odpowiednio zostanie zaktualizowana wartość wynagrodzenia brutto,
    b) zmiany terminu realizacji umowy; w sytuacji, gdy na skutek niesprzyjających okoliczności, dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji okaże się niemożliwe. Za takie okoliczności uznaje się w szczególności wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
    c) zmniejszenia zakresu Świadczenia w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania/części zamówienia wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne.
    d) zwiększenia zakresu świadczenia w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania/części zamówienia jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego lub wykonanie danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.
    XXIII. Możliwość zakończenia postępowania
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w niniejszej sprawie bez wyboru oferty.
    XXIV. Załączniki
    1. Formularz ofertowy
    2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
    3. Wykaz robót budowlanych
    4. Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji finansowej
    5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    6. Projekt umowy
    7. Dokumentacja projektowa


    Data wprowadzenia: 2022-06-02 1405
    Data upublicznienia: 2022-06-02
    Art. czytany: 1188 razy

    » zał.1_Formularz oferty - rozmiar: 104960 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał.2_Powiązania kapitałowe - rozmiar: 2509512 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał.3_wykaz robót - rozmiar: 2514561 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał.4_sytuacja finansowa - rozmiar: 2507589 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał.5_spełnienie warunków - rozmiar: 84722 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zał.6_projekt umowy - rozmiar: 112128 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał.7_Dokumentacja projektowa - rozmiar: 36467929 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zapytanie_ofertowe - rozmiar: 192000 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zapytanie ofertowe_pdf - rozmiar: 3675085 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zapytanie ofertowe_pdf - rozmiar: 3512955 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn