|  | 
|  |  |  |  |  |  | Ogłoszenia |  |  |  | 
| „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” edycja 2024 - nabór wniosków. 
 Rozpoczął się nabór wniosków w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej 'Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja 2024.
 Głównym celem Programu jest wprowadzenie usług asystencji osobistej jako formy ogólnodostępnego wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
 Adresatami Programu są:
 1. dzieci do ukończenia 16. roku życia posiadające orzeczenie o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności – konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz
 2. osoby z niepełnosprawnościami posiadające orzeczenie:
 a) o znacznym stopniu niepełnosprawności albo
 b) o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności albo
 c) traktowane na równi z orzeczeniami wymienionymi w lit. a i b, zgodnie z art. 5
 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
 Na realizację Programu Minister Rodziny i Polityki Społecznej przeznaczył kwotę 505 000 000,00 zł. W ramach Programu gmina/powiat może otrzymać wsparcie finansowe w wysokości do 100 proc. kosztów realizacji zadania.
 Poniżej terminy naboru wniosków w ramach Programu:
 Gmina/powiat składa wniosek (załącznik nr 1 do Programu) wraz z załącznikami do wniosku (załączniki nr 1a i 1b do Programu) do właściwego wojewody za pośrednictwem Generatora Funduszu Solidarnościowego dostępnego na stronie internetowej bfs.mrips.gov.pl, w terminie do dnia 15 września 2023 r. Generator jest aplikacją webową, dostępną wyłącznie dla zarejestrowanych w systemie użytkowników. Pytania i wątpliwości dotyczące obsługi generatora kierować należy za pośrednictwem formularza dostępnego w zakładce „pomoc” lub bezpośrednio na adres e-mail: [email protected].
 Wszelkie informacje są udzielane pod numerami telefonu: (41) 342-15-11 lub (41)342-11-48.
 
 Więcej informacji pod tym linkiem
 
 Data wprowadzenia: 2023-08-17 1334
 Data upublicznienia: 2023-08-17
 Art. czytany: 3270 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected] |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy w Bliżynie czynny w godz.:
 poniedziałek - piątek: 730 - 1530
 
 Urząd Stanu Cywilnego
 Dowody osobiste
 Ewidencja Ludności
 godz. przyjęć
 poniedziałek 745 - 1500
 wtorek-piątek 745 - 1400
 
 Kasa godziny otwarcia:
 
 | Poniedziałek | 830-1430 |  | Wtorek | 800-1200 |  | Środa | 800-1400 |  | Czwartek | 800-1200 |  | Piątek | 800-1200 | 
 
 adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
 /1cqce463n2/skrytka
 
 Dziennik Ustaw
 Monitor Polski
 
 Nr rachunku bankowego:
 Konto do opłat różnych
 31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
 Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
 
 Nr rachunku bankowego:
 Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
 84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
 Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
 |  |  |  |