(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
A» OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 18 marca 2024 r. o postanowieniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie zarządzenia wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego
A» POSTANOWIENIE Nr 365/2024 KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV
A» Sesja LVI Rady Gminy Bliżyn - 24 kwietnia 2024 r.
A» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
Zarządzenie Nr 52/2007 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2007 rok

Z dnia: 26 listopada 2007 roku

Na podstawie art.188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych /Dz. U. z 2005 roku Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ oraz § 11 uchwały Nr IV/13/07 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na rok 2007 Wójt Gminy zarządza, co następuje:

§ 1.


W uchwale Nr IV/13/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok wprowadza się następujące zmiany:

1) Zwiększa się dochody budżetowe w dziale 010 –Rolnictwo i łowiectwo, rozdziale 01095 –Pozostała działalność, § 2010 -Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom /związkom gmin/ ustawami o kwotę 1.543 zł
w dziale 801- Oświata i wychowanie, rozdziale 80195 - Pozostała działalność, § 2030-Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin /związków gmin/ o kwotę 2.800 zł
w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdz. 85415 – Pomoc materialna dla uczniów, § 2030-Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin /związków gmin/ o kwotę 22.082 zł

2) Zmian w planie wydatków budżetowych dokonuje się zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.


W zakresie dochodów budżetowych zmianę wprowadza się na podstawie:
- decyzji Wojewody Świętokrzyskiego Nr 3011.1/125/2007 z dnia 30 października 2007 roku przyznającej dotację w wysokości 1.543zł z przeznaczeniem na realizację ustawy z dnia 10 marca 2006r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej oraz pokrycie kosztów postępowania w sprawie jej zwrotu poniesionych przez gminę,
- decyzji Wojewody Świętokrzyskiego Nr 3011.1/141/2007 z dnia 7 listopada 2007 roku przyznającej dotację w wysokości 22.082zł z przeznaczeniem na dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym,,
- decyzji Wojewody Świętokrzyskiego Nr 3011.1/127/2007 z dnia 30 października 2007r. przyznającej dotację w wysokości 2.800 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu lektur do bibliotek szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenach wiejskich.
W zakresie wydatków budżetowych dokonuje się następujących zmian i przeniesień:
- w dziale 010 – Rolnictwo i łowiectwo zwiększa się plan o kwotę 1.543 zł z dotacji celowej w celu zwrotu podatku akcyzowego dla uprawnionych rolników z terenu gminy,
- w dziale 600 - Transport i łączność przeniesienia kwoty 120 zł dokonuje się w celu zabezpieczenia planu pochodnych od wynagrodzeń dla osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. W zakresie pozostałej działalności dokonuje się przesunięcia środków w wysokości 3.005 zł zabezpieczonych na zakupy materiałów a przeznaczonych na wykonanie remontów peronów przystankowych na terenie gminy,
- w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa kwotę 700 zł zabezpiecza się we właściwej podziałce klasyfikacji na zakup wody wykorzystywanej przez mieszkańców wspólnot mieszkaniowych,
- w dziale 710 - Działalność usługowa w zakresie finansowania planu zagospodarowania przestrzennego zabezpiecza się kwotę 300 zł na pokrycie kosztów postępowania sądowego, natomiast z rezerwy budżetowej ogólnej zwiększa się zaplanowane środki na utrzymanie cmentarza wojennego o kwotę 2.200 zł w celu opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu ogrodzenia,
- w dziale 750 - Administracja publiczna zmniejsza się o kwotę 10.000zł plan zabezpieczony na finansowanie kosztów Rady Gminy przeznaczając je na zakup komputera na stanowisko Inspektora ds. Rady gminy oraz zakup papieru do urządzeń kserograficznych, w zakresie utrzymania Urzędu Gminy powstałe oszczędności z wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego w kwocie 5.000zł przeznacza się na wynagrodzenia bezosobowe w związku z zawartymi umowami zlecenia. Z rezerwy budżetowej ogólnej dokonuje się zwiększenia rozdziału – Różna działalność o kwotę 7.320zł z przeznaczeniem na opracowanie projektu związanego z informatyzacją i przygotowaniem gminy do kolejnego etapu „społeczeństwa informatycznego”,
- w dziale 751 - Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa dokonuje się przeniesienia kwoty 30 zł na uzupełnienie planu składek ubezpieczeniowych od umów zlecenia związanych z wyborami do Sejmu i Senatu,
- w dziale 757 – Obsługa długu publicznego zmniejsza się o kwotę 1.500 zł środki zabezpieczone na koszty zaciągnięcia kredytów planowanych w roku bieżącym a zwiększa się plan środków na zapłatę odsetek od zaciągniętych kredytów w roku ubiegłym,
- w dziale 801 - Oświata i wychowanie oraz w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza dokonuje się zwiększenia planu wydatków na poszczególne szkoły w związku z otrzymaniem dotacji celowej na zakup książek o kwotę 2.800 zł oraz dotacji na pomoc materialną dla uczniów o kwotę 22.082 zł. Na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół w Bliżynie dokonuje się przeniesienia przewidywanych oszczędności wydatków budżetowych szkoły podstawowej w wysokości 12.255 zł zabezpieczając plan na zakup mebli szkolnych, wykonanie remontów sprzętu, na wymianę okien oraz dofinansowanie kosztów instalacji monitoringu na terenie szkoły. W zakresie wydatków budżetowych Gimnazjum dokonuje się przeniesienia przewidywanych oszczędności w wysokości 17.755 zł z przeznaczeniem na zakup mebli szkolnych oraz wyposażenia w celu przygotowania placówki na uroczystości nadania imienia szkole. Na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Mroczkowie dokonuje się przeniesienia przewidywanych oszczędności w wysokości 9.300 zł z przeznaczeniem na zakup materiałów do dokończenia remontu ogrodzenia szkoły, zakup piecyka gazowego oraz malowanie sali gimnastycznej. Na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Sorbinie dokonuje się przeniesienia przewidywanych oszczędności w wysokości 10.800 zł z przeznaczeniem na przygotowanie pomieszczeń dla funkcjonowania Centrum Kształcenia na Odległość na Wsiach w związku z przystąpieniem szkoły do programu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
- w dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego dokonuje się przeniesienia kwoty 9.115 zł na zakup usług w związku ze zmianą formy dofinansowania remontu kościółka św. Zofii w Bliżynie.

§ 3.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Bliżyn
Tomasz Rokita


Data wprowadzenia: 2007-12-06 0951
Data upublicznienia: 2007-12-06
Art. czytany: 1863 razy

» Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 52/07 - rozmiar: 57492 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» Załącznik nr 2 do zarządzenia Nr 52/2007 - rozmiar: 32956 bajtów
Typ pliku: application/pdf
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Bliżynie

czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności

godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400

Kasa godziny otwarcia:

Poniedziałek830-1430
Wtorek800-1200
Środa800-1400
Czwartek800-1200
Piątek800-1200


adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka

Dziennik Ustaw
Monitor Polski

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn