(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
A» Informacja o zaktualizowanej podstawowej kwoty dotacji, [...] w Gminie Bliżyn na rok 2024
A» Projekt uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Bliżyn
A» Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Bliżyn
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2012
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na zadanie nr 3/2012

    „Budowa drogi publicznej dojazdowej w Bliżynie (koło zalewu) od skrzyżowania z drogą gminną Bliżyn ul. Zafabryczna”.

    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu na zadanie 3/2012
    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 241991-2012 data 15.11.2012 r.
    Sekcja I: Zamawiający
    Gmina Bliżyn, ul. Kościuszki 79 a, 26-120 Bliżyn, woj. Świętokrzyskie, Tel. 41 2541172, fax 412541236
    Sekcja II Zmiany w ogłoszeniu
    II.1) Tekst który należy zmienić:
    Miejsce w którym znajduje się zmieni9any tekst: III.6
    W ogłoszeniu jest:
    4) Inne dokumenty
    a) formularz oferty wykonania wg załącznika nr 1 do SIWZ,
    b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ,
    c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.
    d) dokument wskazujący pełnomocnika w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
    e) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki oraz aktualne dokumenty, o których mowa wyżej w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dotyczące wszystkich członków spółki,
    f) oświadczenie potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: sieci elektrycznej oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.
    W ogłoszeniu powinno być:
    4) Inne dokumenty
    a) formularz oferty wykonania wg załącznika nr 1 do SIWZ,
    b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ,
    c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.
    d) dokument wskazujący pełnomocnika w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
    e) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki oraz aktualne dokumenty, o których mowa wyżej w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dotyczące wszystkich członków spółki,
    f) oświadczenie potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: drogowej oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.
    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2012-11-27 1119
    Data upublicznienia: 2012-11-27
    Art. czytany: 4661 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn