(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A SYGNALIŚCI
A Urząd Gminy
A Kontakt
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A Oświadczenia majątkowe
A INFORMACJE o kontrolach
A ZABYTKI
A WYBORY
A SPORT
A Informacje statystyczne
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetowych, których niezrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2025-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2025 rok
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania
  • Urząd Gminy
  • Samodzielne Stanowiska
  • Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

    Do zadań Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych należy:
    1) realizacja i koordynacja zadań ciążących na gminie z mocy ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym wykonywanie zadań pełnomocnika ochrony,
    2) nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w urzędzie,
    3) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    4) zapewnienie przy współpracy z informatykiem odnowy systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne,
    5) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
    6) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
    7) opracowywanie i aktualizacja planu ochrony jednostki organizacyjnej, nadzorowanie jego realizacji,
    8) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    9) prowadzenie kancelarii dokumentów zastrzeżonych:
    a) rejestrowanie dokumentów niejawnych,
    b) udostępnianie i wydawanie dokumentów oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” osobom posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa.
    10) zapewnienie ochrony fizycznej budynku urzędu,
    11) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w tym szacowanie ryzyka,
    12) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających,
    13) prowadzenie aktualnego wykazu osób posiadających upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono lub cofnięto uprawnienia,
    14) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    15) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych,
    16) szacowanie i zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych,
    17) kontrola ochrony informacji niejawnych,
    18) opracowanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych,
    19) przeprowadzenie szkoleń w zakresie informacji niejawnych,
    20) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających,
    21) prowadzenie wykazu osób posiadających uprawnienia do dostępu informacji niejawnych.


    Data wprowadzenia: 2013-07-25 1034
    Data upublicznienia: 2013-07-25
    Art. czytany: 6355 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Rok 2010 - budżet
    A Rok 2011 - budżet
    A Rok 2012 - budżet
    A Rok 2013 - budżet
    A Rok 2014 - budżet
    A Rok 2015 - budżet
    A Rok 2016 - budżet
    A Rok 2017 - budżet
    A Rok 2018 - budżet
    A Rok 2019 - budżet
    A Rok 2020 - budżet
    A Rok 2021 - budżet
    A Rok 2022 - budżet
    A Rok 2023 - budżet
    A Rok 2024 - budżet
    A Rok 2025 - budżet
    A Rok 2026 - budżet
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Informacja o wykonaniu budżetu za 2024 rok
    A» Sprawozdania finansowe za IV kwartał 2024 r.
    A» SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY BLIŻYN z dnia 26 marca 2025 r. z wykonania budżetu Gminy Bliżyn za 2024 roku
    A» INFORMACJA WÓJTA GMINY BLIŻYN z dnia 26 marca 2025 r. o stanie mienia komunalnego za 2024 rok
    A» Informacja o podstawowej kwoty dotacji, (...) o której mowa w art. 10 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych przyjętych w Gmi
    A» Sprawozdania finansowe za III kwartał 2024 r.
    A» Informacja o zaktualizowanej podstawowej kwoty dotacji, [...] w Gminie Bliżyn na rok 2024
    A» Sprawozdania finansowe za II kwartał 2024
    A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
    A» Informacja o zaktualizowanej podstawowej kwoty dotacji, [...] w Gminie Bliżyn na rok 2024
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn