(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2025 dot. wszczęcia postepowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej
» Dokumenty dotyczące utworzenia komitetu wyborczego - kadencja 2024-2029
» P r o t o k ó ł Nr XVI/2025 z XVI sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 29 maja 2025r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy Bliżyn za 2024 rok
» Przydatne linki - wybory uzupełniające
  • Urząd Gminy
  • Samodzielne Stanowiska
  • Stanowisko do spraw powszechnego obowiązku obrony i ochrony przeciwpożarowej

    Do zakresu działania stanowiska do spraw powszechnego obowiązku obrony i ochrony przeciwpożarowej w szczególności należy:
    1) realizacja zadań obronnych, zgodnie z obszarami przygotowań obronnych określonych w Planie zasadniczych przedsięwzięć w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych na terenie gminy
    1) organizowanie i koordynowanie zadań obronnych wykonywanych przez urząd gminy i podległe jednostki wynikające z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, przepisów wykonawczych, a także innych ustaw szczególnych,
    2) opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji planistyczno-wykonawczej dotyczącej osiągania wyższych stanów gotowości obronnej, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
    3) opracowanie planów obrony cywilnej,
    4) prowadzenie spraw dotyczących świadczeń na rzecz obrony i spraw związanych z uzupełnieniem sił zbrojnych, w tym akcji kurierskiej,
    5) opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji zapewniającej funkcjonowanie urzędu na stanowisku kierowania,
    6) organizowanie stałego dyżuru Wójta i utrzymanie w aktualności dokumentacji z tym związanej,
    7) organizowanie szkolenia obronnego oraz dokumentacji z tym związanej, organizowanie akcji kurierskiej,
    8) realizacja zadań ciążących na gminie w zakresie obrony cywilnej; opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej i ochrony ludności,
    9) opracowywanie i realizowanie ćwiczeń formacji obrony cywilnej,
    10) realizowanie zadań ciążących na gminie w zakresie ochrony p.poż,
    11) zapewnienie gotowości bojowej i wyposażenia w jednostkach OSP,
    12) koordynacja zadań w ramach krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego,
    13) wykonywanie i koordynowanie zadań w zakresie akcji ratunkowych w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska,
    14) współpraca z właściwymi organami w sprawie likwidacji niewypałów (niewybuchów).


    Data wprowadzenia: 2013-07-25 1032
    Data upublicznienia: 2013-07-25
    Art. czytany: 5497 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2024-10-30
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura

    2013-07-25
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Rok 2010 - budżet
    Rok 2011 - budżet
    Rok 2012 - budżet
    Rok 2013 - budżet
    Rok 2014 - budżet
    Rok 2015 - budżet
    Rok 2016 - budżet
    Rok 2017 - budżet
    Rok 2018 - budżet
    Rok 2019 - budżet
    Rok 2020 - budżet
    Rok 2021 - budżet
    Rok 2022 - budżet
    Rok 2023 - budżet
    Rok 2024 - budżet
    Rok 2025 - budżet
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za rok 2017
    » Informacja o wykonaniu budżetu za rok 2017 r.
    » Sprawozdania za IV kwartał 2017 roku
    » Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2017
    » Uchwała Nr 211/2017 RIO w sprawie opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bliżyn za I półrocze 2017 roku
    » Informacja o wykonaniu budżetu za III kwartał 2017 r.
    » Informacja o zaktualizowanej podstawowej kwocie dotacji i zaktualizowanej statystycznej liczbie uczniów w gminie Bliżyn w 2017 r.
    » Informacja o wykonaniu budżetu za II kwartał 2017 r. wraz ze sprawozdaniami
    » Informacja o wykonaniu budżetu za I kwartał 2017 r. wraz ze sprawozdaniami
    » Informacja o zaktualizowanej kwocie dotacji i statystycznej liczbie uczniów w Gminie Bliżyn w 2017 roku
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn