| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Zarządzenie Nr 53/08 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie powierzenia Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie obowiązków w zakresie realizacji obszaru A pilotażowego programu pn. „Uczeń na wsi - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie”.
  Z dnia: 29 grudnia 2008r. 
  Na podstawie art.31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm./ Wójt Gminy zarządza, co następuje: 
 
§ 1. 
 
W związku z umową nr UWA/000116/13/D zawartą w dniu 15 grudnia 2008r. pomiędzy Gminą Bliżyn a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie Al. Jana Pawła II nr 13 na realizację pilotażowego programu pn. „Uczeń na wsi – pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie” powierzam Kierownikowi Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Bliżynie następujące obowiązki: 
1/ przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów potwierdzających wysokość poniesionych wydatków przedkładanych przez Wnioskodawców (tj. faktur, rachunków, dowodów wpłaty itp.) zgodnych z zasadami wynikającymi z programu i zawartych umów pomiędzy Gminą i Wnioskodawcą,  
2/ przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej zapewniającej terminowe sporządzenie sprawozdań dotyczących realizacji programu,  
3/ przekazanie pełnej dokumentacji rozliczeniowej po zakończeniu programu. 
 
§ 2. 
 
Ustala się następujące terminy przekazywania dokumentów do Urzędu Gminy: 
1/ list płac na wypłatę gotówki dla Wnioskodawców z kasy Urzędu Gminy – do 20-go każdego miesiąca,  
2/ sprawozdania dotyczącego realizacji programu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy – do dnia 10 marca 2009r. (według stanu na dzień 28 lutego 2009r.) oraz do dnia 25 lipca 2009r. (według stanu na dzień 30 czerwca 2009r.), 
3/ rozliczenia środków otrzymanych na realizacje obszaru A programu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do umowy – do 25 lipca 2009r. 
4/ sporządzenia sprawozdania merytorycznego (w formie opisowej) zgodnie z treścią § 6 ust.1 pkt 2 umowy do 25 lipca 2009r. , 
5/ przekazania do archiwum Urzędu Gminy dokumentacji zawierającej wnioski o dofinansowanie oraz umowy zawarte pomiędzy Wójtem Gminy a Wnioskodawcą. –  do 25 lipca 2009r.  
 
§ 3. 
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie. 
 
§ 4. 
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 
Wójt Gminy Bliżyn 
Mariusz Walachnia
  Data wprowadzenia: 2009-01-09 0930 Data upublicznienia: 2009-01-09 Art. czytany: 2733 razy
  
 |  
 Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy w Bliżynie 
czynny w godz.: 
poniedziałek - piątek: 730 - 1530 
 
Urząd Stanu Cywilnego 
Dowody osobiste 
Ewidencja Ludności 
godz. przyjęć 
poniedziałek 745 - 1500 
wtorek-piątek 745 - 1400 
 
Kasa godziny otwarcia: 
| Poniedziałek | 830-1430 |  | Wtorek | 800-1200 |  | Środa | 800-1400 |  | Czwartek | 800-1200 |  | Piątek | 800-1200 |  
  
 
adres skrytki ESP na platformie ePUAP: 
/1cqce463n2/skrytka 
 
 Dziennik Ustaw 
 Monitor Polski 
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat różnych 
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn  
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci) 
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn 
 |  
| 
 |  
 
 |